groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
let op; als je een 360mk2 hebt dan moet je een 340 kit bestellen!
360mk3 heeft de andere bevestiging aan de veerpoot
als er animo is vanuit de v3c dan wil ik wel als tussenpersoon optreden, scheelt weer wat in verzendkosten!
geen v3m account / geen zin om er een te maken, pb mij even dan bestel ik 't erbij.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Offline
- Moderator
hoeveel verschil levert dit trouwens op Anjo? Merk je het echt heel erg, of is het alleen nuttig bij een flink potje sturen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
Bij mijn 740 ben ik van 19 naar 23 gegaan en dat was een wereld van verschil. Hij ging veel en veel vlakker door de bocht.
Naar mijn idee is een stijvere stabilisatorstang een betere investering dan stuggere schokbrekers. Met een stijvere stabi behoud je 100 % van je comfort maar verbeter je je wegligging enorm.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Deze prijs is nu trouwens erg gunstig omdat de pond zo ontzettend laag staat. Ik heb hem nu niet nodig en ik weet nog niet wat ik met mijn wielophanging doe dus ik moet dit voorbij laten gaan..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Offline
- Moderator
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
Jos360;121923 schreef : Zelfde idee als een veerpootbrug.
ho ff, dit is totaal wat anders als een veerpootbrug!
een veerpootbrug heeft als doel torsie in het chassis tegen te gaan
een stabilisatorstang zorgt voor bochtstabiliteit in de wielophanging door de veerpoten samen te laten werken
het doet idd hetzelfde; het verbeterd bochtenwerk maar het is toch n?t even compleet anders:)
ik heb geen idee, dai heeft geen sluitingsdatum opgegeven maar hij moet/wil wel minimaal 10 mensen hebben voor de gb. over de kosten: de whiteline kostte net even flink wat meer;)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
sowieso win je al een hele boel wanneer je de stijvere rubbers zou hebben.
Daarnaast verpest die ophanging meteen een gedeelte van de werking van de stabistang. De latere ophanging (met de kogelgewrichten) is een stuk beter.
Ik was van plan om binnenkort bij mij het stabilisatorstangsysteem weer eens aan te passen. Alle rubbers er tussenuit en vervangen door POM (harde kunststof met zelfsmerende eigenschappen).
Alleen tijd..............veel tijd...........moet ik hebbe.............
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Een stabilisatorstang zorgt aan de onderkant van de wielophanging voor een stabilisering van de veerkrachten. Links t.o.v. rechts kan wel (makkelijker) veranderen maar het stabiliseert al een hoop.
Oftewel: Wat je zegt klopt, maar het is niet het directe doel van een veerpootbrug om torsie tegen te gaan. Dan had de veerpootbrug wel op een andere plek gezeten dan tussen de veerpoten.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.