- Berichten: 2
laswerk Amazone
- Wesley
- Offline
- Nieuw lid
Voor mijn Amazon ben ik al enige tijd op zoek naar een lasser. Nu heb ik een aantal bedrijven benaderd die gespecialiseerd zijn in oldtimers, waaronder Volvo Lotte. Ik heb gezocht naar bedrijven in heel Nederland (met uitzondering van de Noord en Zuid-Holland) Mijn vraag is dan ook wat vinden jullie een redelijke prijs voor het laswerk in de bijlages? De binnengekomen offertes variëren tussen de 6000,- en de 10,000 voor puur en alleen het laswerk…
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Mathieu van den Bosch
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 319
www.nederlandseluchtvaart.nl/forums
Volvo 142E 1971.
Volvo 144DL 1972.
Volvo 144GL 1973.
Citroen DS21 1970.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1879
vriendelijke groet, Niek de Boer.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3378
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ed van der Zee
- Offline
- Platinum-lid
en de kosten zijn lastig vooruit te bepalen, het valt altijd tegen, maar voor 10.000 euro mag je wel wat verwachten ... ik zou bedingen dat ze ook al het plaatwerk voor deze prijs leveren. Verder zou het belangrijk kunnen zijn dat het bedrijf al eerder Amazons heeft gelast. Ook is het verstandig lassen en strak maken + spuiten bij hetzelfde bedrijf te laten uitvoeren.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3378
En net als ik zeg volg een cursus en begin met makkelijke dingen, want de jongste amazones zijn minimaal al 53jaar oud en dan kan er aan veel aan mankeren en dat is bij die van jou zover ik kan zien het geval.
Ik weet niet hoe handig dat je bent maar ik heb al het plaatwerk zelf gemaakt ( had geen keus op de Filipijnen hebben ze geen Volvo amazone die van mij is de enige)
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1879
vriendelijke groet, Niek de Boer.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- P. Hanot
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 260
Toen ik mijn PV544 kocht, dacht ik aanvankelijk ook dat het een roestvrij exemplaar zonder laswerk was. Toch is er een nieuwe reservewielbak, nieuwe achterkant ingelast (de oude was iets van een roofing-polyester combinatie) en een stuk chassisbalk vernieuwd. Uiteindelijk toch meer als dubbele kosten erin gestoken als dat het ding waard was.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ed van der Zee
- Offline
- Platinum-lid
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3378
En een goede body moet je toch minimaal hebben wat ik had, anders wordt het nog veel werk en ga voor een twee deurs is qua body werk nog het meeste voor te verkrijgen.
En een goed body ik denk dat je tussen de vijf a tien duizend goed kan slagen.
Je moet iemand zien te vinden die zijn project opgeeft en een opgeknapt kaal chasis heeft en neem iemand mee als je naar zo een gestrand traject gaat een lasser of zo.
En zorg dat er alle documenten bij zitten (kenteken)
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.