mijn amazon 1968, EERSTE TESTRIT!

Lees meer
12-08-2011 19:26 #105341 door p
Beantwoord door p in topic mijn amazon 1968, EERSTE TESTRIT!
vandaag naar keuring geweest, afgekeurd op speling op stuurkogel, direkt vervangen door nieuw, terug gereden, en gekeurd!!
niet slecht zou ik denken voor een wagen die terug is opgebouwd van een lege kas, had het slechter verwacht, nu nog nummerplaten, verzekering, en lid worden en de baan op YESSSS.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • cyclinglievens lievens (GAST)
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
12-08-2011 23:04 #105349 door cyclinglievens lievens (GAST)
Beantwoord door cyclinglievens lievens (GAST) in topic mijn amazon 1968, EERSTE TESTRIT!
Leuk om te horen! de stuurkogels is nu net datgene die ik nog niet vernieuwd heb :) mss toch even rondneuzen om deze ook direct te vernieuwen dan. Het was een oldtimerkeuring hé? Zouden ze problemen maken voor een simons uitlaat bij dagelijkse keuring?
mvg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-08-2011 06:33 #105351 door p
Beantwoord door p in topic mijn amazon 1968, EERSTE TESTRIT!
oldtimer ja, ik zit nu met een rechtstreekse uitlaat in 1 lijn naar achteren, dus zonder tussenpotten, en achteraan zit er en dubbele sportdemper op van 2x 9cm uitlaatopeningen,

ik garandeer u,.. in die loods van de keuring weerkaatste het geluid zo'n 10X... dacht echt niet dat ze mij gingen keuren, dan niet originele velgen 17" met brede banden, momenteel zonder opvulringen in het midden, gordels niet gemonteerd,en koppeling die doorslipt.. hohooo... maar nee hoor, netjes gekeurd! (prijs 11+14euro)

de stuurstangen lagen hier al paar jaar, en waren stug gekomen, daarom dacht ik dat ze nog wel goed waren, maar eens terug in gebruik komen ze terug soepel en los, en in mijn geval , te los.

maar uiteindelijk ben ik blij dat ik alle 6 de kogels heb vernieuwd, en stuurhuis wat bijgeregeld, en stuurt nu echt veel beter, is net plots een andere wagen, (kostenplaatje 150 euro)

bij dagelijks keuring mag je geen originele uitlaatdelen weghalen, en niet boven de toegestane DB. gaan, in uw geval zal je een tuningskeuring moeten doen, en hopen dat ze niet te vies zijn dat moment maar moet lukken. anders keuren met originele uitlaat, (eentje lenen van iemand) keuring , en nadien uitlaat wisselen, en jaar nadien nogmaals proberen, grote kans dat je dan zo gekeurd bent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-12-2023 15:36 #1043165 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic mijn amazon 1968, EERSTE TESTRIT!
Net jouw mijnalbum bekeken, wat een prachtig project zeg!

 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.