Taxatie

Lees meer
14-09-2023 13:42 #204687 door Hendrik Hooijschuur
Taxatie is gemaakt door Hendrik Hooijschuur
Heeft het zin om een ongerestaureerde Amazon Combi te laten taxeren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-09-2023 15:37 #204688 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Taxatie
Wanneer de auto waarde heeft en je gaat hem restaureren, dan zou ik dat wel proberen te doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Als er buiten jouw schuld iets met de auto gebeurt, kun je de schade mogelijk claimen bij degene die daar wel schuldig aan is .Je hebt dan een taxatierapport in handen en dan sta je sterker voor wat betreft de waarde. Tijdens de restauratie zal,als het goed is ,de auto in waarde stijgen. Je kunt dan ,dacht ik ,gaandeweg de auto met tussenpozen laten hertaxeren.Ik raad je sterk aan contact op te nemen met een lid van de technische commissie van onze vereniging bij jou in de buurt  ,die zal je vast goed van advies kunnen dienen. Over dit onderwerp is ,dacht ik ,in het verleden wel vaker geschreven. Gebruik daarvoor de zoekfunctie.

succes, Niek de Boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-09-2023 16:21 - 14-09-2023 16:21 #204689 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic Taxatie
Een niet getaxeerde Amazon is, zelfs in showroomstaat, voor de verzekering met volle tank dubbel zoveel waard als een Amazon met lege tank, m.a.w. bijna niets.
Beter altijd laten taxeren als deze de baan op moet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
14-09-2023 21:18 #204691 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Taxatie
Zinvol is moeilijker te voorspellen, je hoopt het nooit nodig te hebben, net als verzekering zelf. Maar als je het nodig hebt, dan blijkt het sel een verkeerde bezuiniging....