Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
momenteel word ie eerst naar mijn smaak op geknapt..
kleinigheidjes repareren, radio vervangen, speakers vervangen, goed poetsen....
en dan als ie weer fris is op de foto zetten
(Bericht gewijzigd door zoidberg op 13 december 2005)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
groetjes, Corinne
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
wat voor een 340 wordt dat voor jullie?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Oja, ik weet ook nog in mijn straat een hele mooie 340 4 bak te staan, een grijze van '88. Als nieuw, echt waar. Hier in Roosendaal, weet ik d'r denk ik...een stuk of 6 te staan.
Groetjes,
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
ik ga ervan uit dat ze de voorgeschreven beladingen kunnen hebben..
(zie daarvoor www.autotrader.nl )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
(door ons gedaan: Col de lauteret 2000 M, op de weg van Grenoble naar Brianon)
De col de Galibier van 2600 m was misschien ook nog mogelijk geweest maar dat is bochtiger.
Langs de weg naar de Lauteret ligt ook de tak richting alpe d'huez trouwens.
met een 360, 2 liter uitvoering dus, kunnen dit soort grappen ook prima. Met een 1700 is het ook nog wel te doen, maar met een 1.4 schakel kun je het echt beter bij minder bochtige en steile wegen houden.
Op papier mag de 1.4 vario 50 kilo minder trekken dan de handbak, maar in de praktijk kan ie dubbel zoveel aan.
De invloed die het gewicht op de stabiliteit bij hoge snelheden heeft, is het grootste probleem. Zorg in ieder geval dat je een goede slingerdemper en ladingsverdeling in de caravan hebt (oa; al het zware onderin) en de achterkant van de auto zelf ook aardig beladen.
Goede schokbrekers zijn zeer aan te bevelen...
Groetjes Wouter
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.