De 100 lelijkste auto's

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-09-2008 20:04 #726948 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 100 lelijkste auto's
Sja t zijn ook gewoon lelijke auto's. Maar ik hou er van :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-09-2008 20:09 #726950 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De 100 lelijkste auto's
Het zijn auto's voor mensen met een tik. En geef toe, dat zijn we toch allemaal? :woei:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-09-2008 20:29 #726955 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 100 lelijkste auto's
Het zijn auto's met karakter, en dat vind ik ook wel een sterke eigenschap :) Spetterend mooi vind ik ze niet, tenminste niet allemaal (mijn eigen wel overigens :P heb een zwak voor rood/zwart combinaties). Heel veel ook wel trouwens hoor, maar met een grijze driedeurs DL uit 86 maak je me niet heel erg gelukkig, zeker als ie niet goed strak is... Maar ja je hebt er een band mee en liefde maakt blind he ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-09-2008 20:33 #726957 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 100 lelijkste auto's
Ik weet ook niet wat ik met de volvo 300 heb. Mijn eerste was er 1, en mijn laatste ook? Alhoewel die auto's dan wel heel erg oud zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-09-2008 20:37 #726960 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 100 lelijkste auto's
Dat de Fiat Multipla nou op 2 staat valt me dan weer tegen, ik had hem
met stip op plaats 1 verwacht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-09-2008 20:54 #726963 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic De 100 lelijkste auto's
ik heb nooit jongere auto's gehad,mijn jongste auto was een renault uit 1993..dat de volvo een ouwe lullen bak was toen in die tijd wist men wel.,ik krijg dat regelmatig te horen dat ze zeggen wat een ouwe lullen bak..daar trek ik me nooit iets van aan en lach daar maar om,ik weet wel beter,ze rijden heerlijk,vario en schakel,ze zijn solide,en liggen als een blok beton op de weg qua wegligging..en het ontwerp is wel een nederlands product waar we toch wel trots op mogen zijn vind ik..i love volvo 340/360

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-09-2008 21:00 #726966 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic De 100 lelijkste auto's

twkuiper;67356 schreef : Het zijn auto's met karakter, en dat vind ik ook wel een sterke eigenschap :) Spetterend mooi vind ik ze niet, tenminste niet allemaal (mijn eigen wel overigens :P heb een zwak voor rood/zwart combinaties). Heel veel ook wel trouwens hoor, maar met een grijze driedeurs DL uit 86 maak je me niet heel erg gelukkig, zeker als ie niet goed strak is... Maar ja je hebt er een band mee en liefde maakt blind he ;)

die band begon altijd bij je vader,opa,of buurman die er een kocht,mijn buurman toen der tijd bij mijn ouders had een winner uit 85,een rode geweldige auto om te zien..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-09-2008 21:07 #726970 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic De 100 lelijkste auto's
het simpele en strakke lijnenspel, de sportiviteit onder een jasje qua uitstraling (de std stalen velgen maken een 340/360 nou niet bepaald sportief) de eenvoudige (lees: betrouwbare) techniek, en het typische volvo: een stukje veiligheid.

het feit dat dit type auto goedkoop geproduceerd kon worden, met het oog op de markt van die tijd maakte de auto geliefd bij vergrijzend nederland, wat het imago van de auto "verpest heeft". zeg nou eerlijk, een auto die je oma (bij wijze van spreke) aanprijst als een fijne auto, is nou niet direct de auto waarmee je met een flinke grijns kennis maakt..

al een paar kleine veranderingen aan een "kale" 300 serie, zoals bijv het simpelste, open glt velgen, sneeuwkap en achterspoiler. laat een 300 serie al heel sportief tonen, zodat ook de jeugd zich ervoor gaat interesseren.

de term "van een oud omatje geweest" is wel iets wat we daardoor wel aan de 300 serie kunnen vastknopen.

al met al kan volgens mij iedereen die een 300 serie heeft zeggen dat hij/zei er blij mee is, om wat voor reden dan ook. ik denk dat het "het is maar een auto" gehalte op dit forum alleen al erg laag is, dat kunnen veel eigenaren van auto's uit die top 100 niet zeggen.

naar mijn mening staan er ook div auto's puur uit jaloezie in de top 100 (Waaronder de volvo 340/360, audi q7, porsche cayenne etc)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-09-2008 21:24 #726980 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 100 lelijkste auto's
vwb jaloezie t.o.v. een 340/360 denk ik niet;

in UK (de stemmers van deze enquete) is de 300 serie nog meer dan hier een bejaardenauto geweest de afgelopen jaren.

ik denk dat ze gewoon niet beter weten. En idd, hoewel lomp en nutteloos zijn die Q7/Touareg/Cayenne (zelfde bak in principe) niet echt 'lelijk' in de goede zin van het woord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-09-2008 22:38 #726992 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De 100 lelijkste auto's
Een Touareg vind ik dan wel weer lelijk, maar een Q7 of Cayenne.. nehh

Van mij mogen ze de Jeep Compass er tussen zetten:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets