Opschoning Ledenstatus V3C forum

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-03-2018 12:46 #634817 door V300 register
Opschoning Ledenstatus V3C forum is gemaakt door V300 register
Beste gebruikers,

Vandaag heb ik voor het eerst in enkele jaren weer eens een opschoning gedaan van de forum account met V3C lid status.

Aangezien het promoveren van 'geregistreerde gast' naar 'V3C Clublid' bij nieuwe leden aanmeldingen meestal direct na aanmelding gebeurt, bestaat het opschonen er doorgaans vooral uit om mensen die géén lid meer zijn de 'geregistreerde gast' richting op te verplaatsen. Het waren er best een aantal maar wat je wel ziet is dat veruit de meeste accounts ook al lang niet meer actief geweest waren.

Bij het nalopen van het lijstje kwam ik desondanks ook nog een paar accounts tegen die nog niet de V3C lid status hadden. Dat is nu natuurlijk ook meteen gefixt! yeehaa!

KLOPT JOUW FORUM STATUS NU NIET MEER??? Laat het even weten!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
11-03-2018 13:46 #974424 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Opschoning Ledenstatus V3C forum
Hoe zit het met "forum gebruikers" die al een eeuwigheid sinds hun registratie nog steeds 0 berichten hebben gepost en al een eeuwigheid het forum niet meer bezocht hebben, en dan heb ik het over 350 - 400 "forum gebruikers" die staan geregistreed vanaf de oprichting van de forum [2003] tot ± 1 jan 2013

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-03-2018 18:47 #974433 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Opschoning Ledenstatus V3C forum
Die staan ergens lekker in een stil hoekje van de database te verschimmelen. Ik heb die ooit wel eens verwijderd, maar dat is waarschijnlijk voor 2013 geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets