Volvo 340 stuk

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-12-2018 09:35 #635035 door V300 register
Volvo 340 stuk is gemaakt door V300 register
:cry3:
Een week of twee geleden heeft mijn mooie blauwe 340 het begeven. Ik wou het eerder posten, maar net als iedereen ben ik ook druk voor het eind van het jaar.
Wat is er dan gebeurd? Ik heb de auto nog niet op de brug gehad, maar van onderen lijkt het alsof de poelie rechts achter uit mekaar geklapt is :wtf2:
Niet getreurd, hij wordt weer gerepareerd, maar pas van het voorjaar. Als het weer wat beter wordt. :groovy::y:

Het is waarschijnlijk net als vloeken in de kerk, maar er wordt een handbak onder gezet. Sinds vorig jaar doen mijn vriendin en ik amateuristisch mee aan oldtimerrally's en dan is een handbak gewoon leuker en prettiger. Ik heb een donor staan met een 4-bak dus die wordt dan ontmanteld.

Helaas kan ik er nu dus even niet meer mee rijden en heb ik tijdelijk een Rover 200 uit 2000 gekocht. Prima autootje lekker pittig en een leuke kleur. Maar ondanks het zelfde gewicht en nagenoeg het zelfde vermogen rijdt de Volvo zoveel prettiger. Kan niet wachten tot het voorjaar wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-12-2018 09:51 #980210 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 340 stuk
Klinkt alsof de moer van de secundaire is losgelopen. Daar is hier op het forum wel eea over te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-12-2018 17:25 #980211 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo 340 stuk
Heb nog zat 4 bakken los liggen.

Weet niet in wat voor staat of uitvoering / bouwjaar die donor auto is?
Handbakken zijn wel gewild, is veel makkelijker te verkopen.
En verdien je er nog wat op.
En zit je niet met al die overige onderdelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-12-2018 10:36 #980219 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 stuk
Geen idee of het de moer is, dat gaan we bekijken. Het was wel een verschrikkelijke knal. Ik dacht dat de bende ontploft was maar dat viel mee.

Steven goed om te weten, maar ik ga er vanuit dat de 4-bak goed is. komt uit een dealer onderhouden rijdende auto met 160000km.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-12-2018 23:18 #980225 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 stuk
Wat is de staat, type en bouwjaar van de donorauto?
Als die namelijk nog te redden is, kun je beter een 4-bak van Steven gebruiken...
Sorry als ik het effe zo invul! yeehaa!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-12-2018 11:08 #980228 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 stuk
haha maakt niks. 1988, 1,4 winner special staat carrosserie bar slecht. Wel te repareren maar alles is te repareren.... dorpels binnen én buiten moeten voor 80% vernieuwd worden, wielkastranden voor en achter zijn doorgerot. Verder prima. Staat geschorst sinds 2012 maar ik heb 'm gekocht van iemand die 'm op wou knappen maar er niet meer aan toe kwam. Motor is in perfecte staat. Oh ja, hij is verlaagd met hele mooie voorveren (Koni?) via dafhobby i.i.g. alle onderdelen er verder bij en ook een bult extra onderdelen gekregen. Was de bedoeling om 'm zelf op te knappen en erbij te nemen, maar m'n daily hecht ik meer waarde aan en dus ga ik die ombouwen. De donor, tja geen plannen voor. Misschien dat m'n broertje (die een stuk handiger is dan ik) er bijv. een bmw blok met bak in wil hangen voor de cross ofzo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets