Ik stop ermee

Lees meer
29-01-2019 23:24 #980587 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic Ik stop ermee
Beste Alex,

Heb via Mpl al wat van je afgenomen, vandaag een gelast stuk spatbord thuis mogen ontvangen, maar voor de zekerheid: je hebt hele spatborden voor een 33 en een 66 toch, niet voor mijn 44, of mis ik iets??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
30-01-2019 21:19 #980601 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Ik stop ermee

Zebo010;253075 schreef : Beste Alex,

Heb via Mpl al wat van je afgenomen, vandaag een gelast stuk spatbord thuis mogen ontvangen, maar voor de zekerheid: je hebt hele spatborden voor een 33 en een 66 toch, niet voor mijn 44, of mis ik iets??


Beste,
Ik heb geen flauw benul wie je bent, alles via internet zo'n beetje wordt door vrijwilligers gedaan, gezien ik daar geen energie voor heb.
Dat komt omdat het zoeken, uitpakken, schoonmaken, fotograferen, terugleggen, op internet plaatsen, de communicatie, inpakken, e.d. best nog wat vergen.
De energie die ik daaraan verspil is mij te kostbaar.
Ik sta de vrijwilligers half en weet zeker dat er duidelijke foto's bij de advertentie stonden.
Ik handel alleen de contante betalingen aan huis persoonlijk af, voor de mensen die hele partijen ophalen.
De reden hiervoor ga ik verder niet uitweiden.
Alles wat nu is gesorteerd, staat op marktplaats en de tweede partij wordt later dit jaar uitgezocht. Ik weet dat ik gek veel plaatwerk heb, maar wat weet ik niet precies.
Een 33 scherm? Denk het wel. 66 scherm? Ook, nieuw. Kost ook nieuw geld, gaat niet voor 5 tientjes van de hand, maar dat lijkt me logisch.
Trouwens, als je een 44 hebt: je weet dat de wielboog van een 66 scherm anders is?
Dus je moet een 44/46/55 scherm (deel) hebben, want die van een 66 passen dus niet.
Ik heb nog wel een 46 schermdeel, voorste stuk.
Dat mag je wel voor 5 tientjes hebben.
Is wel ooit uitgeboord, maar dat zie je wel zodra dit gefotografeerd wordt en op marktplaats wordt gezet.
Daar kan ik mijn energie niet aan vergeven.
Dit kost al een bak met energie, kun je nagaan.

Stel je eens voor dat je na het typen van een stukje tekst helemaal uitgeteld bent...
... that's my life
Daarom ben ik dus zuinig op mijn tijd.
Excuses mocht ik nogal bot overkomen.
Groetjes Alex.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2019 16:19 #980756 door Freddy de Wildt
Beantwoord door Freddy de Wildt in topic Ik stop ermee
Zit er weer even in Alex, na ruim 4 jaar. Groet FreT…..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
09-03-2019 00:17 #981008 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Ik stop ermee

freddy_de_wildt;253252 schreef : Zit er weer even in Alex, na ruim 4 jaar. Groet FreT…..



Hey FreT, hoe gaat het?
Leuk dat je even in dit opruim-topic komt koekeloeren.
Mocht je nog wat zoeken; ik heb nog plaatwerk/bumpers/e.d. liggen.
Verder in het algemeen,
Voor partijen en prijzen even een PB-'tje sturen.
Via facebook kan ook, daar bied ik o.a. een complete DAF 66 aan.
Beetje jammer is dat ik vooral crossers en bangers als geinteresseerden heb.

Afijn, de schuur is nu al halfleeg ik ben al een heel eind op weg.
Ik zoek enkel nog tijdelijke andere stalling voor de 343 en mijn 66.
De 31 is waarschijnlijk al verkocht (onder voorbehoud, niet te vroeg juichen). De 343 gaat ook niet weg, ik heb de knoop doorgehakt dat ik zolang ik het financieel volhoudt, de wagen blijf koesteren.
De 360 wil ik ook niet verkopen, daar wil ik gewoon mee rijden als echte oldtimer, straks in de zomer.
Liever wil ik de auto's waar ik het meeste mee heb (emotionele waarde aan hecht) niet van de hand doen. Maar de spullen kan ik niet weer plaatsen, dus die moeten allemaal weg.

Dank voor het begrip en voor de hulp van diegenen die mij de afgelopen tijd hebben geholpen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets