Interieur opleuken

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-01-2004 16:34 #624210 door V300 register
Interieur opleuken is gemaakt door V300 register
Beste allemaal,

Ik heb onlangs mn zwart lederen interieur in mijn 360 gemonteerd, en er weer uitgehaald, want dat lelijke, smerige en niet meer schoon te krijgen grijze kunststof ziet er niet echt leuk uit bij dat zwarte glanzende leder.

Ben aan het klungelen geslagen met acryl lak van de karwei, resultaat bevalt goed, die lak hecht goed en geeft niet af als je er met je vingers aanzit.
Het kunststof dat om de handremgreep zit (niet de handrem zelf) heb ik al klaar, met de asbak en zo die daar in zit, met de deuren ben ik bezig. Ook het stuk waarin het leren hoesje onder de versnellingspook in zit geniet is er uit en krijgt een kleurtje, resultaat meld ik tzt wel met een foto.

En nu de vraag : het stuk waarin de schakelaar voor de mistverlichting zit, onder het klokje/aansteker/asbak, hoe zit dat vast? aan de zijkant zaten twee schroefjes, die zijn al weg, en het hele stuk heeft speling maar zit nog op een of andere manier aan het dashboard vast. Kan ik m er met "zinvol geweld" uitrukken of breekt er dan wat? En hoe moeilijk is het om het hele dashboard er uit te halen, incl. klokkenwinkel/stuur/kastje?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-01-2004 16:48 #636560 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interieur opleuken
Zit nog een schroef helemaal achter! Haal de zijstukken (bekleding tegen de zijkant, zit met klitteband vast) onder het dashboard vandaan, als het goed is zie je nu nog een schroef/bout. Is te demonteren vanaf de passagierzijde.

De eerste is bij ook gesneuveld hoor! Maar dan vergeet je het ook niet weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-01-2004 17:34 #636561 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interieur opleuken
OK Jelle, bedankt! Bij daglicht gaan we verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-01-2004 18:05 #636562 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interieur opleuken
Ziet hier de deuren. Resultaat bevalt prima, moet alleen proberen om de bekleding SCHOON te krijgen.Ook die kaartenvakken onder aan de deur gaat ik denk ik nog zwart spuiten.
Nu met het uitbouwen van verschillende delen ontdek ik steeds meer "geknutselde" afwijkingen : de LEDjes van de startonderbreking zitten vastgesoldeerd op een condensatortje, dat weer met een stukje groene kabel in een zwarte kabel gedraaid zit. Ook de drie kabeltjes naar de schakelaar van de mistverlichting zitten met in totaal 8 verschillende kleuren aan mekaar gefrutseld en hier en daar liggen de verbindingen gewoon bloot; geen wonder dat het ding het af en toe niet doet...
Met het uitbouwen van de stoelen ontdekte ik dat de kabeltjes naar de "riem-inklik-dingen" doorgeknipt zijn, vandaar dat het waarschuwingslampje het niet doet.
Onder de zitting van de achterbank kwam ik kabels tegen die "geisoleerd" zijn door er een vettige poetsdoek omheen te draaien, en achter de plastic bekleding van de kofferbak trof ik een halve rol zeiknat keukenpapier aan. Maar als ik klaar ben is het een hele nette auto hoor! ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-01-2004 18:58 #636563 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interieur opleuken
Zo Luc, heb je in ieder geval nog wat te knutselen :-) veel plezier/suc6!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets