Draad kachelschuif-interieur-warmte-richting-klep vervangen

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-01-2015 13:07 #633577 door V300 register
Hallo allen,

Ik weet nu eindelijk wat de oorzaak is van mij defecte kachelschuif, de draad is geknapt.

Nu denk ik zelf dat dit te maken heeft dat de draad vast zit in het omhulsel.

Nu wil ik de draad verwijderen, alleen zit de de draad vast in een wit rond ding (zie foto 1) ik vraag me hoe ik dit los kan krijgen.



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-01-2015 18:35 #955666 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Draad kachelschuif-interieur-warmte-richting-klep vervangen
Ik heb geen idee, maar ik ben wel heel benieuwd. Ik heb ergens een knik in een draad zitten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-01-2015 22:02 #955679 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Draad kachelschuif-interieur-warmte-richting-klep vervangen
is massieve staaldraad dat er in een _|? doorheen zit, je kunt het er dus zo uit wippen

wel eerst de borgclip waarmee de buitenmantel geborgd zit verwijderen, anders knik je de draad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-01-2015 22:16 #955681 door 16673-dummy
waarschijnlijk is de draad geknapt omdat de klep van de luchtschuif vastzit; kijk hier ook even naar

met de hand heen en weer halen, net zo lang tot de schuif weer soepel beweegt, is de meest simpele oplossing

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-01-2015 22:40 #955682 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Draad kachelschuif-interieur-warmte-richting-klep vervangen

volvofiel;234701 schreef : waarschijnlijk is de draad geknapt omdat de klep van de luchtschuif vastzit; kijk hier ook even naar

met de hand heen en weer halen, net zo lang tot de schuif weer soepel beweegt, is de meest simpele oplossing


Het lijkt net of de klep niet over z'n dooie punt wil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets