Beste kwaliteit fuseekogels?
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
Zou het zelf in eerste instantie verder onderzoeken, stuurt de auto bijv ook erg zwaar vanuit stilstand?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
AvdAkker;n417104 schreef : Zo snel een fuseekogel slijten is wel heel erg rap. Mogelijk wordt er een speling gevoeld in verticale richting, wat niet perse de fuseekogel hoeft te zijn, die speling kan bijv ook uit de topmount komen. Men is vaak gewend om bij keuringen naar het eerste/beste slijtdeel te kijken en die als schuldige aan te wijzen.
Zou het zelf in eerste instantie verder onderzoeken, stuurt de auto bijv ook erg zwaar vanuit stilstand?
Tja, een 360 zonder stuurbekrachtiging met 185/70 banden stuurt altijd zwaar, maar ik kan niet zeggen dat hij zwaarder stuurt. De topmountlagers waren ook nog in nette staat toen ik de veerpoten er zo'n jaar geleden onderuit had. Het rubber is wel aan het doorzakken, maar dat is helaas min of meer onvermijdelijk, en aan de andere kant zeker ook niet erger/slechter. Ik vermoed in ieder geval niet dat daar het euvel zit.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
En Volvo is ontstaan uit SKF, dus soort van origineel!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.