Wim Lemmers - Right on the button!
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
wist niet of jullie ze al gezien hadden, het blijven 300-ers
Wim heeeeel goed bezig.
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="www.youtube.com/v/246hoeVOH6g&hl=nl_NL&fs=1&">[/youtube]
Wim niet zo goed bezig.............. of toch wel?:humor:
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="www.youtube.com/v/uMVUKBpux6E&hl=nl_NL&fs=1&">[/youtube]
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
dit filmpje heb ik van afgelopen ronde gemaakt.
[YOUTUBE]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="www.youtube.com/v/yZGkOLbAlcQ&hl=nl_NL&fs=1&">[/YOUTUBE]
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Offline
- Moderator
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
Wim lemmers met een B230ET
beide auto's zijn wat aandrijving/onderstel betreft trouwens verre van standaard:)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
AvdAkker;142804 schreef : Mark Vissers rijd met een heftig aangepaste B230FT/FK
Wim lemmers met een B230ET
beide auto's zijn wat aandrijving/onderstel betreft trouwens verre van standaard:)
Die van Mark Visser heeft onderhand meer weg van een Porsche
- Versnellingsbak Porsche
- Aandrijfassen en cardanas custom-made
- Motorblok heeft als basis een B230FT. Gesmede zuigers, gesmede drijfstangen, gesmede krukas van B21ET en de turbo komt van een Porsche. Programmeerbaar management (uitbesteed). 'T beestje zit nu zo rond de 420pk schijnbaar. +500 is geen enkel probleem maar dat verneukt de motorkarakteristiek weer waardoor hij minder rijdbaar is.
- onderstel coil-over
- bladveren achter zijn op dezelfde manier verlaagd als bij mij
- sidepipe 3"
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Ovlov 3.6L;142817 schreef : 'T beestje zit nu zo rond de 420pk schijnbaar.
Niet schijnbaar
Hij is bij Dick van Loon geweest dacht ik,
resultaat 400+ pk, 600nm bij 3200 rpm als ik het goed onthouden heb :halo:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Michel 360;142819 schreef : Niet schijnbaar
Hij is bij Dick van Loon geweest dacht ik,
resultaat 400+ pk, 600nm bij 3200 rpm als ik het goed onthouden heb :halo:
Ok, dan ben ik niet helemaal goed op de hoogte. Dit heb ik dan ook alweer een tijdje geleden gehoord. Tussendoor is het blok nog een keer in de poeier gelopen.........misschien zijn ze iets meer op save gaan draaien
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.