Hels kabaal bij 'schakelen' automaat

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-02-2016 17:19 #633971 door V300 register
Hels kabaal bij 'schakelen' automaat is gemaakt door V300 register
Hoi,
Mijn 340 uit '91 heeft moeite met het 'schakelen' van de pook.
Het is een automaat en het is moeilijk om hem van P naar R of D te krijgen hij 'schiet er dan uit' of zoiets want hij maakt dan een hels kabaal alsof hij ergens langsschuurt, ook van D terug naar N lukt vrijwel niet en ALS het lukt schiet ie er somsook uit.

Ik ben geen autotechnicus, misschien relatief makkelijk verholpen worden?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-02-2016 19:25 #963257 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Hels kabaal bij 'schakelen' automaat
dit komt door overmatige speling op de schakelstang, op de schakelstang; boven de versnellingsbak zit een busje dat met de tijd uitslijt of zelfs verteerd, vaak is het vervangen van dit busje voldoende om het probleem te verhelpen.

dit busje is verkrijgbaar via bornbuiltbeauties

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2016 19:58 #963263 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hels kabaal bij 'schakelen' automaat
die Volvo van mij ook 1991 heeft het zelfde probleem.dit is toch super dit forum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-03-2016 20:21 #963331 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hels kabaal bij 'schakelen' automaat
busjes

hallo kan iemand mij ook even uit leggen hoe ik die busjes vervang. heb nieuwe besteld bij bornbuitbeauties.prima service trouwens.