Veren VCM classicswede - wordt snel besteld
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
mijn intraxx veren zijn gepoedercoat ja, af fabriek zijn ze gewoon rood gespoten!setsunakaede;106978 schreef : Zijn ze eigenlijk ook gecoat? (die intrax dingen zijn gepoedercoat dacht ik)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
raceeend;106980 schreef : Uiterlijk woensdag 3 juni de bestelingen bij mij aangeven. Dat kan dat tot middernacht.
De betaling dien je dan ook uiterlijk 3 juni te doen. Svp een schermafdrukje maken van je betaling via internet bankieren(indien beschikbaar) dan hoef ik niet te wachten tot ik al het geld heb.
het lijkt mij als je dat wilt combineren handiger als er direct een reply incl rekeningnummer aanwezig is:D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
ik zal de ge?nteresseerden even een mailtje sturen met rekening gegevens.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Vind die 200 (nog iets) lbs voor de voorkant wel slappe boel, als je koni rood hebt ok dan is het meer dan zat maar een 240 is echt niet zoveel zwaarder op de vooras dan een 360 en daar gebruiken ze 500-600lbs veren en die auto is zelfs nog enigzins dagelijks te rijden. Als je Koni racing inserts koopt heb je minimaal 400lbs nodig.
Binnen de EU worden de pakketjes niet geopend door de douane.
Kan Dai ook in andere diameters veren krijgen bijvoorbeeld voor 240/740?
Is er ook een email adres waar ik mn bestelling kan doorgeven of houd je je V3C PB goed in de gaten?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Heb jij enig idee hoe stijf de originelen zijn?
En jij zegt dus eigenlijk dat ik voor mijn 1,7 beter wel gewoon 220lbs moet nemen dus?
Of kan iemand een testje doen met een losse veer? (Anjo? ) Veer meten in rust, dan een bekend gewicht er op en nog eens meten. Vervolgens is het een simpel delinkje om te kijken hoeveel N/cm de veer doet.
O ja, Niels, ik zou ze dan willen ophalen in R'dam dus voor die gevallen moet je de verzending UK->NL dus wel apart meerekenen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Offline
- Nieuw lid
Volvo 740TIC;107034 schreef : Vind die 200 (nog iets) lbs voor de voorkant wel slappe boel
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Zoiets is echt lastig te bepalen. Dit leer je haast alleen door ervaring wat het beste is.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Offline
- Moderator
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
setsunakaede;107037 schreef : Ruben,
Heb jij enig idee hoe stijf de originelen zijn?
En jij zegt dus eigenlijk dat ik voor mijn 1,7 beter wel gewoon 220lbs moet nemen dus?
Of kan iemand een testje doen met een losse veer? (Anjo? ) Veer meten in rust, dan een bekend gewicht er op en nog eens meten. Vervolgens is het een simpel delinkje om te kijken hoeveel N/cm de veer doet.
O ja, Niels, ik zou ze dan willen ophalen in R'dam dus voor die gevallen moet je de verzending UK->NL dus wel apart meerekenen.
Nope, geen idee hoe stijf standaard is.
Bij 240's zijn normale verlagingsveren+dempers vaak max geschikt voor 300/325 lbs/".
Als de standaardveer bekend is, zou dit wel een goed startpunt zijn. Nu roepen we maar iets, waaronder ikzelf natuurlijk ook.
220lbs/"= 38.5nm/mm niet dat je er veel aan hebt mja...
220 = 38.5
450 = 78.75
120 = 21
240 = 42
500 = 87.5
130 = 22.75
260 = 45.5
550 = 96.25
140 = 24.5
280 = 49
600 lbf/in =105 N/mm
150 = 26.25
300 = 52.5
650 = 113.75
160 = 28
320 = 56
700 = 122.5
170 = 29.75
340 = 59.5
800 = 140
180 = 31.5
360 = 63
900 = 157.5
190 = 33.25
380 = 66.5
1000 = 175
200 lbf/in = 35 N/mm
400 lbf/in = 70 N/mm
1200 = 210
Pounds-force per inch AND Newtons per millimetre
[SIZE=+1]To Convert lbf/in to N/mm[/SIZE] (Pounds-force per inch to Newtons per millimetre)
lbf/in x 0.175 = N/mm, Example: 100 lbf/in x 0.175 = 17.5 N/mm
[SIZE=+1]To Convert N/mm to lbf/in[/SIZE][SIZE=-1] ( 1 / 0.175 = 5.714 )[/SIZE]
N/mm x 5.714 = lbf/in, Example:100 N/mm spring x 5.714 = 514 lbf/in
OR
N/cm x 0.5714 = lbf/in
de ophanging van de auto zelf heeft ook best wel een invloed op hoeveel lbs/nm je daadwerkelijk nodig hebt. Is daardoor wel moeilijk om vergelijk te maken met andere auto's. Mijn vergelijkin met een 240 is daarom ook niet perse goed.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.