Woestijn preparatie
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
www.amsterdamdakar.com (team 1100)
Vraag: kunnen jullie ons tips geven hoe we onze truza het beste kunnen prepareen voor de woestijn?
vr gr Bruno
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Succes in ieder geval!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
-een GOED luchtfilter (of een paar goede)
-bredere banden, met een flinke wang, zodat je in de woestijn wat lucht er uit kan laten lopen en zo meer grip hebt
-airco?????
-
-
-
(voor de anderen om aan te vullen)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
technische voorbereiding; waarschijnlijk heeft het weinig zin maar je zou een extra ruitensproeier reservoir met pompje kunnen monteren om de radiator te besproeien.
als je ergens komt stil te staan en de motor moet blijven draaien (als je vast komt te zitten ofzo) kan het misschien net het verschil maken tussen overkoken en verder rijden?
ook zou ik de elektrische fan met een schakelaar aansluiten (extra naast de sensor)
Groetjes Wouter
Groetjes Wouter
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
ik ga er morgen even een proefrit in maken.
ik zal iedergeval een extra v-snaar, luchtfilter meenemen. We proberen hem nog wat meer bodemspeling te geven en de radiator te beschermen. Geen airco en zand komt er toch wel in. Twee reservewielen op het dak met een paar verstralers. Trekkaak zal ook wel van pas komen......
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
banden zo breed mogelijk en zo glad mogelijk in het zand.
los zand banden spanning zo laag mogelijk.
Het beste is daar om binnenbanden geplaatst hebben dan kan de spanning flink om laag zonder dat je het risico loopt dat je tubles in een bocht in eens leegstaat.
maak een goede olie keuze en zorg voor koeling en warmte behoud(het kan daar ook goed koud zijn en nat)
belangrijkste: communicatie middel en water voor je zelf.
suc6 met de rit
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.