Topsnelheid

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-03-2004 08:22 #640084 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Topsnelheid
Met volle vakantiebepakking vonden mijn vriendin en ik 170 wel hard genoeg. Daarboven werd de auto toch wat licht in de neus. Het gaat dan om een 360 Gl injection 4 deurs met bijna 2 ton op de klok.
De auto kon trouwens nog wel harder, want we reden nog geen volgas. En het verbruik na een paar uurtjes blazen.... 1op 12,6!!!!! Mooi spul he, zo'n 360!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-03-2004 08:46 #640085 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Topsnelheid
keertje heb ik 360 tegen de 200 (teller) gekregen, toen ik in "gevecht" was met een slopel Vectra GT, hij liep daarna iets uit omdat ik moest remmen voor iemand die "maar" 140 reed,

daarna weer achteraan toen de Slopel geflitst werd, op dat moment ben ik op de rem gaan staan en ook geflitst.. maar gelukkig maar met 114kmpu :-) dat was de laatste keer , volgende keer maar in Duitsland, als de Slopelrijder opnieuw examen gedaan heeft :-))))

De 360 trekt in de hoge toeren heerlijk vlot door, zo tussen de 5 en 7000 toeren.

Ik vind hem overigens wel belabberd rijden met die snelheden, de neus gaat vliegen brrrrrrrr..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-03-2004 15:10 #640086 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Topsnelheid
Mijn 360 2.0GL liep ook 200+ op de klok, toen wilde de naald niet verder ;-(
Was ook in gevecht met een Opel, een Astra 1.8GT om precies te zijn. het heeft geduurd van Bodegraven tot Woerden op de A12 voor ik er=langs was, maar de 360 was toch een fractie sneller.
In de ardennen bij Luik ook een keer naar beneden gejaagd en toen liep ie zeker nog harder, daarna was wel de waterpomp om zeep.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets