Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-02-2019 18:34 #980821 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)
harstikke bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-02-2019 22:48 #980826 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)
Nu dit topic toch weer in een nieuw leven is geblazen; mijn 343 DL van april 1979 wordt over twee maanden 40 jaar.



De laatste factuur wegenbelasting is reeds betaald! Geen gedwongen drie maanden stalling meer (al staat ie wel binnen ;)) en nooit meer wegenbelasting, mits ze de wet niet weer gaan veranderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-02-2019 23:29 #980827 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)
Geweldig. Weer een overlever en eentje die een eindeloze toekomst in gaat :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-02-2019 20:25 #980834 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)
Gefeliciteerd! Ziet er erg goed uit ook!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
27-02-2019 21:34 #980847 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)

Louis;253329 schreef : Nu dit topic toch weer in een nieuw leven is geblazen; mijn 343 DL van april 1979 wordt over twee maanden 40 jaar.



De laatste factuur wegenbelasting is reeds betaald! Geen gedwongen drie maanden stalling meer (al staat ie wel binnen ;)) en nooit meer wegenbelasting, mits ze de wet niet weer gaan veranderen.



Is dat de ex van William?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2019 22:08 #980850 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)
Jep, in november 2017 van 'm overgenomen. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-03-2019 22:29 #980995 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)
Vanmiddag mijn 343L opgeruimd voor langere tijd. Ik wil hem niet meer zien totdat ie 40 is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
08-03-2019 23:58 #981007 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)

VolvoDordt;253508 schreef : Vanmiddag mijn 343L opgeruimd voor langere tijd. Ik wil hem niet meer zien totdat ie 40 is.



Is toch zonde!?
Gewoon rijden met dat ding, mag gezien worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-03-2019 10:21 #981041 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)

VolvoDordt;253508 schreef : Vanmiddag mijn 343L opgeruimd voor langere tijd. Ik wil hem niet meer zien totdat ie 40 is.


Mooi, dan wordt ie veilig bewaard en kan er weinig mee gebeuren. Ik hoop dat je er brandstof in hebt met een hoog octaangehalte (102) Remvloeistof vervangen kan helpen tegen vast zitten, De motor vol met olie doen helpt tegen corrosie en vast zitten. Verder in de banden een hogere spanning doen of op bokken zetten. Daarnaast de auto van onderen reinigen en conserveren en wellicht een tectylbehandeling en van boven ook gepoetst weg zetten. Verder een marter- en muizenapparaat er in of bij zetten, evenals bijvoorbeeld wc. blokjes. Een vochtvreter in de auto kan geen kwaad. 1 van de raampjes een klein stukje open kan ook verstandig zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet alles van bovenstaande doe, maar het is wel aan te raden :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-03-2019 10:30 #981042 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik ben blij, want mijn Volvo 300 wordt belastingvrij :)

Alexdepalex;253520 schreef : Is toch zonde!?
Gewoon rijden met dat ding, mag gezien worden!


Tja, zonde. Beter nu stil zetten en op een later moment converseren.

Erik;253554 schreef : Mooi, dan wordt ie veilig bewaard en kan er weinig mee gebeuren. Ik hoop dat je er brandstof in hebt met een hoog octaangehalte (102) Remvloeistof vervangen kan helpen tegen vast zitten, De motor vol met olie doen helpt tegen corrosie en vast zitten. Verder in de banden een hogere spanning doen of op bokken zetten. Daarnaast de auto van onderen reinigen en conserveren en wellicht een tectylbehandeling en van boven ook gepoetst weg zetten. Verder een marter- en muizenapparaat er in of bij zetten, evenals bijvoorbeeld wc. blokjes. Een vochtvreter in de auto kan geen kwaad. 1 van de raampjes een klein stukje open kan ook verstandig zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet alles van bovenstaande doe, maar het is wel aan te raden :)



Die stappen moet ik allemaal nog even doen, de tank is vrijwel leeg en de portemonnee ook. Remvloeistof is een half jaartje oud als ik de factuur van de vorige eigenaar mag geloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets