Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22-02-2018 19:46 #974127 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Kabelstoring is aangepakt, kijken of er via marktplaats wel serieuze kijkers willen langskomen, via autoscout was dit de afgelopen 3 weken dus niet het geval


Volvo 360 GLT
€ 1.200,00
link.marktplaats.nl/m1258001339?utm_sour...mpaign=socialbuttons

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
24-02-2018 23:13 #974183 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Begin eens met het plaatsen van fatsoenlijke foto's, vindt je het gek dat je geen (fatsoenlijke) reacties krijgt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-02-2018 15:00 #974204 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Mooi dat je de storing hebt opgelost en de auto alsnog in zijn geheel aanbied!

Alex zegt het niet zo subtiel, maar heeft wel een punt. Foto's maken de advertentie. Dus ik zou zeker even de moeite nemen om foto's te maken, zowel van buiten als binnen.

Succes met de verkoop!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-02-2018 16:24 #974206 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Dat Alex wat 'straight to the point' is snap ik ook prima, er wordt in het algemeen vaak niet de moeite genomen om aandacht te besteden aan een advertentie, en met name de foto's zeggen een hoop, mits die van fatsoenlijke kwaliteit zijn.

Succes met de verkoop Frankie, fijn dat je de storing hebt opgelost en van slopen afziet!
Dat kan in het uiterste geval altijd nog, al snap ik de aantrekkelijkheid van dat idee zeker wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-02-2018 14:02 #974218 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Hoewel ik de reacties hier kan begrijpen, blijft het aan de eigenaar wat hij met de auto doet. Wat mij betreft richten we onze energie op de positieve kanten van onze liefhebberij: hoeveel mooie en goede 300's rijden er nog rond! We zitten hier met een mooi clubje liefhebbers en hebben al heel wat bereikt. Alles redden kunnen we niet. De waardering voor onze auto's is de afgelopen jaren flink omhoog gegaan. Bij bijna elke tankbeurt wordt ik wel door iemand aangesproken die het een toffe auto vindt. Dat was vroeger écht niet zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
26-02-2018 18:03 #974223 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Ok. Het was een beetje kort door de bocht, maar houdt er niet zo van om eromheen te draaien.
Goede foto's zorgen nu eenmaal voor betere verkoop.
Mensen willen op voorhand weten wat voor wagen het is.
Liefst met alle slechte plekken erop en al.
Het bewijst zich telkens dat het beter verkoopt, niet alleen voor auto's.
Uiteraard moet de eigenaar helemaal zelf weten waar hij doet, maar ik kan me voorstellen dat hij hem het liefst in 1x goed verkoopt, dan dat hij weken moet leuren en vragen om foto's moet beantwoorden (want dat gaat gewoon gebeuren). Slopen of per onderdeel verkopen kost ook een hoop tijd, welke niet opwegen tegen de opbrengsten. Geloof me, vrije tijd is kostbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-02-2018 00:27 #974231 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats
Dat de auto aan onderdelen meer dan 1000€ oplevert twijfel ik niet aan, kan best hard gaan verwacht ik. (buiten dat het redelijk wat tijd zal gaan kosten) Heb zelf al (her en der) meer dan 1000€ aan 2de hands onderdelen gekocht voor mijn 360's. Vind het wel zonde als deze auto wordt gesloopt. Als er eentje echt slecht aan toe is ben wel voor slopen en de onderdelen goed te gebruiken voor de wel rijdende dan dat de gehele auto 'verdwijnt' (naar sloop ofzo) en er niks mee wordt gedaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2018 07:32 #974232 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 glt in onderdelen - Markplaats

Albert1;248991 schreef : Dat de auto aan onderdelen meer dan 1000€ oplevert twijfel ik niet aan, kan best hard gaan verwacht ik. (buiten dat het redelijk wat tijd zal gaan kosten) Heb zelf al (her en der) meer dan 1000€ aan 2de hands onderdelen gekocht voor mijn 360's.


Dat valt eigenlijk tegen hoor. Een paar jaar geleden betaalde je een stuk meer dan nu heb ik het idee. Sommige dingen blijven het natuurlijk goed doen, maar veel dingen heeft iedereen (die ze wil hebben) al. GLT-spoilers, bijvoorbeeld, een paar jaar terug betaalde je vlot 100 euro voor een goede, nu koop je dezelfde voor 3 tientjes. Er is een tijd geweest dat er voor zo'n new old stock tellerpaneel voor de middenconsole tegen de 200 euro werd betaald, nu mag je blij zijn met 75 euro (wat mijns inziens overigens nog steeds bizar veel geld is voor een stukje plastic).
Eerst verkocht ik zelf ook nog wel eens wat van mijn eigen verzameling, maar steeds minder omdat ik er dan qua geld gewoon de helft bij inschiet. Dat is niet leuk meer.

Wat je kunt krijgen voor onderdelen is altijd gissen in het duister, en jezelf rijk rekenen heel makkelijk. Zo'n lijstje met prijzen kan kloppen, maar eer je het verkocht hebt ben je 3 jaar advertenties aan het plaatsen en hopen dat er een nieuwe liefhebber bijkomt die een kale 340/360 aan wil kleden en niet meteen een glt koopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets