Andere projecten/auto's

Lees meer
19-02-2020 08:39 #984229 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Andere projecten/auto's
Ik heb naast mijn 360 nog de 760 turbo. Hier op het forum is daar ook een topic van, maar sinds photobucket niet meer werkt eigenlijk niet meer geüpdate.
Nadat iemand in 2011 de hele zijkant in elkaar reed heeft de auto 6 jaar stil gestaan. Sinds de zomer van 2017 heeft hij weer APK. In mei 2018 was het onze trouwauto.
Sindsdien rijd ik er vaker in het weekend mee. Auto is helemaal opnieuw gespoten in flamenco red (volvo kleur, introductie S60 2010 ofzo?) Is een parelmoer kleur, erg sjiek!
Wel nog plannen mee. In maart komt er nog een spoiuler op de kofferklep en hopelijk in april samen met Gerard zijn zoon een M90 bak van een 940 turbo plaatsen.
Dan kan eindelijk de turbodruk omhoog. Plan is om daarna een 15G turbo te plaatsen (van een 850 T-5), grotere injectoren, alu intercooler en dan 220 tot 240 PK eruit te halen. :D

Daarnaast nu ook alweer bijna 7 jaar een saffron C70 coupé uit 1998 in bezit. Niet echt een project, is mijn 'dagelijkse' auto. Staat nu op 186K.

Kelsey heeft 4 jaar een 850 t-5r in cream yellow gehad. Helaas vorig jaar net voor de kerst achter op een bestelbus gereden. Schade viel wel mee, maar de koppeling was ook op, blok moest gereviseerd, interieur mocht wel opgeknapt en de auto eigenlijk helemaal gespoten. Allemaal niet gek met bijna 4 ton op de klok. Maar toen we een bod kregen dat hoger was dan de aanschafprijs hebben we hem toch weg gedaan.
Daarvoor in de plek sinds vorig jaar een S80 V8 executive. Stiekem stond die al een maand voor het ongeluk te koop (zou ze het extra hebben gedaan? :woops: ).
Daar ook al wat dingetjes aangepast. Belangrijkste is de sportuitlaat voor de heerlijke V8 brom :yummie:
Maar ook al facelift achterlichten geplaatst en chrome bumperstrips van de facelift. LED DRL's van de V50 (passen met wat vijlen).
In de toekomst willen we hem graag nog verlagen en 19 inch bor velgen plaatsen. En als ik ze tegen kom de facelift spiegels met led knipperlichten. :D
Verder zit eigenlijk alles er al op, inclusief verwarmde, geventileerde, massage stoelen :D









Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-02-2020 08:50 #984230 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Andere projecten/auto's
Kon niet meer dan 5 foto's toevoegen..
Maar ooit ook nog kort een 440 gehad. Voor 150 euro gekocht, net 63K gelopen.
Samen met mijn beste vriend een dagje ring gedaan. Helaas rijdt hij normaal BMW, dus hij legde hem vakkundig op de kop :D


Niks aan overgehouden, behalve 2 boze vrouwen ;)



Deze vanaf 4:24:








Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-02-2020 01:53 #984234 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Andere projecten/auto's

v0lv0freak;257241 schreef : Kon niet meer dan 5 foto's toevoegen..
Maar ooit ook nog kort een 440 gehad. Voor 150 euro gekocht, net 63K gelopen.
Samen met mijn beste vriend een dagje ring gedaan. Helaas rijdt hij normaal BMW, dus hij legde hem vakkundig op de kop :D


Haha, mooie, vliegt mooi op zijn kop, dat vergeet je niet snel.
Gelukkig was het ook niet een van de mooiste wagens :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets