× Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen

Plaatsen van open luchtfilter op 360 injectie

Lees meer
07-08-2007 08:54 #679080 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Plaatsen van open luchtfilter op 360 injectie
Klopt, alleen dat horregaas zou om de paar weken vervangen moeten worden, omdat het vol zit met troep. Dus dan moet je een mooie bevestiging bedenken waarbij je gemakkelijk zo'n stukje gaas kunt vervangen. Maar het was een mogelijkheid.
Voordeel van filter achter koplamp is natuurlijk ok dat je veel meer ruimte overhoudt, 'werkruimte' bij klussen zal ik maar zeggen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-08-2007 22:36 #679498 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Plaatsen van open luchtfilter op 360 injectie
Zo ziet het er nu dus uit, under the hood...


.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-08-2007 11:25 #679882 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Plaatsen van open luchtfilter op 360 injectie
Zo krijgt ie bijna alleen maar koude lucht. Lijkt me prima.
Je zou nog een slang kunnen maken van het gat naast de radiator naar het filter toe. Eventueel met een gaasje er voor tegen het vuil.
Als je de buizen lijmt hoeven er niet zoveel klemmen omheen, dat staat wat opgeruimder denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
19-08-2007 01:12 #680066 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Plaatsen van open luchtfilter op 360 injectie
Ziet er mooi uit! Uitgebreide en duidelijke beschrijving ook. En dat het lekker klonk, daar waren we het al over eens geloof ik;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-02-2008 16:27 #701558 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Plaatsen van open luchtfilter op 360 injectie
@Doeke Dobma:
Als ik het zo bekijk heb je geen PulsAir en/of EGR, klopt dat?

Ik heb wel PulsAir en EGR.. zou dit invloed hebben op het blok als ik een open filter zou monteren? Of zou ik zo die originele adem-installatie kunnen afkoppelen en er een open luchtfilter op kunnen zetten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets