× Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen

Schokkend rijgedrag bij injectieblokken; dit moet beter kunnen!

Lees meer
02-03-2009 22:53 #760560 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Schokkend rijgedrag bij injectieblokken; dit moet beter kunnen!
Ja eigenwijs h?;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2009 20:06 #760658 door 16673-dummy
Ga je een keertje het differentieel wisselen, Doeke?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2009 01:39 #795449 door Mark Smeets
Ik zie net per toeval dit topic. Aangezien Anjo het schokken nu verholpen heeft bij Doekes (ex) auto, is het misschien leuk dat je hier ook nog even kort vermeld wat het probleem was. Is dit topic ook compleet ;)

ja ik weet ook wat het probleem was, maar ik geef de eer liever aan diegene die ze toe komt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2009 08:19 #795455 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Schokkend rijgedrag bij injectieblokken; dit moet beter kunnen!
Ik denk dat het lastig is om dit te zeggen, want het is niet geheel bekend welke 'veroorzakers' er al waren in de tijd dat ik ermee reed en welke 'veroorzakers' veroorzaakt zijn in de tijd dat de auto in bezit is van Jan. Dan bedoel ik dat de garage de ontsteking vroeger had gezet en dergelijke...

De losse bout bij de torque tube was er hoogstwaarschijnlijk bij mij ook al;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2009 08:40 #795456 door Mark Smeets

Doeke Dobma;118399 schreef : Ik denk dat het lastig is om dit te zeggen, want het is niet geheel bekend welke 'veroorzakers' er al waren in de tijd dat ik ermee reed en welke 'veroorzakers' veroorzaakt zijn in de tijd dat de auto in bezit is van Jan. Dan bedoel ik dat de garage de ontsteking vroeger had gezet en dergelijke...

De losse bout bij de torque tube was er hoogstwaarschijnlijk bij mij ook al;)


En die laatste was waarschijnlijk ook de veroorzaker van het ergste schokkken. Daarnaast heeft de 'fine tuning' van Anjo het laatste beetje schokken en bokken weg genomen.

Het gaat mij er meer om dat als mensen de zoekfunctie gebruiken en dit topic vinden, ze ook 'een oplossing' vinden. Die kan dus ook zijn, controleer of wel alle bouten in de aaandrijving zitten :+

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2009 09:41 #795458 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Schokkend rijgedrag bij injectieblokken; dit moet beter kunnen!
wat ik allemaal aan die auto gedaan heb is ook echt niet heilig ofzo hoor..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2009 11:13 #795463 door 16673-dummy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-08-2009 21:05 #795515 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Schokkend rijgedrag bij injectieblokken; dit moet beter kunnen!
Inderdaad, zo simpel is het Joost! :D
Aangezien het verhaal in het andere topic reeds opgelost is sluit ik deze ook meteen maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets