Kapotte radiator solderen
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Want ik heb nu een vervanger die meer banen heeft, wat voor effect zal dat hebben op de motor?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
De kleine radiator in de 343 zonder thermocontact
De kleine radiator in de eerste 340's met thermocontact
De lange dunne radiator in de nieuwe type 340's met thermocontact
De lange dikke radiator in de nieuw type 340's met thermocontact
De lange dikke radiator in de 360's zonder thermocontact
Effect op je motor zal 0 zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Zoals ik zei, invloed op je motor is 0. Je hebt een thermostaat die de motortemperatuur regelt. Overcapaciteit hebben deze radiatoren zoiezo, als je een motor hebt die makkelijk warm loop is er gewoon iets aan de hand. (een paar keer meegemaakt met standaard 340's!)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Er zit idd een thermocontact op en gisteren bij de keuring ging de fan ook even aan bij stationair toerental!
Ik moet mij dus helemaal geen zorgen maken! Fieeuuw, want was een slopertje (wel origineel volvo!), ben al blij dat het thermocontact ook nog werkt, anders had ik dat erna ook weer moeten overzetten en had ik die rotte radiator nog is moeten demonteren! Thanks voor het advies!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
het k?n dus enig effect hebben, in omstandigheden die voor benzinemotoren uitzonderlijk zijn
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Ben er gisteren weer even mee bezig geweest, heb alle gaten afgesloten en er even wat druk op gezet, lek was gauw gevonden op die manier! Het lek zat eigenlijk achter de gerepareerde koppeling, daar was de aanhechting los gekomen, vermoedelijk door de hitte! Hij ligt nu nog even uit te drogen en dan ga ik er heel snel weer mee verder!
Het afsluiten vroeg toch wat denkwerk, maar heb een goedkope oplossing gevonden! Een oude autoband, 4 stuks bandklemmen en dan alle gaten met een stuk autoband en een klem afdekken. Dan op 1 van de grote gaten, monteer je het ventiel van de band op dezelfde manier en zet je er een fietspomp met drukmeter op, even in het water laten zinken en je lek is zo gevonden!
Goedkoop en vindingrijk, al zeg ik het zelf!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.