× Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen

volvo 340 cbr 1000 motorfiets

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-08-2010 21:04 #841743 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets
God zeg wat een hoop gezeik wat iemand met zn eigen auto doet. Ga eens na je lokale sloop, genoeg 3xx's die aan t wegrotten zijn. Ik zeg red ze van de dood.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-08-2010 21:10 #841746 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets

danielk;151443 schreef : God zeg wat een hoop gezeik wat iemand met zn eigen auto doet. Ga eens na je lokale sloop, genoeg 3xx's die aan t wegrotten zijn. Ik zeg red ze van de dood.


Je haalt me de woorden uit de mond :no_comment:

Jongen ga lekker door met je project!
Het enigste wat ik gevaarlijk vind is de motor naast de bestuurder... Maar die tip is je al gegeven :yesyes:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
02-08-2010 21:39 #841752 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets
kan zat een blok naast de stoel, ik ken iemand die heeft dat ook in zijn dafje gedaan.

jammer als het een strakke auto was, maar zelfs het lelijkste hok ziet er op een stel foto's superstrak uit.

Gelukkig zijn er nog mensen die vanalles bewaren om mooie 300's rijdend te houden.
Maar het is natuurlijk ook mooi om te zien, hoe mensen hun creativiteit op een 300 kunnen botvieren op een positieve manier, zoals het "343 low-topic" daar ook een voorbeeld van is.

Kapotcrossen kan altijd nog en laten we hopen dat tegen die tijd alle goede onderdelen er al uit zijn gehaald.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
02-08-2010 23:50 #841803 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets
Ik neem sowieso al aan dat deze 340 spotgoedkoop was, anders was het financieel al geen goede basis geweest voor zo'n ombouw.

Ik neem dus aan deze auto lang niet zo goed is als die lijkt.

En weet je trouwens hoeveel 300's ik al op de sloop heb zien staan...............pffffff, niet normaal! zelfs al waren ze nog hartstikke mooi met weinig roest enzo.........

Dan heb ik liever dat een 340 op deze manier aan z'n "einde" (lees: opnieuw in leven wordt geblazen) komt.

Gewoon doorgaan jong en laat je niet van de wijs brengen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
03-08-2010 14:29 #841831 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets
enneh, we zijn dus benieuwd naar het eindresultaat...:pics:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-08-2010 15:01 #841834 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets

danielk;151443 schreef : God zeg wat een hoop gezeik wat iemand met zn eigen auto doet. Ga eens na je lokale sloop, genoeg 3xx's die aan t wegrotten zijn. Ik zeg red ze van de dood.


geen recht van spreken als de betreffende auto niet ook van de sloop gehaald is. Aangezien ik geen ARN stickers zie zitten neem ik aan dat deze wagen gewoon 'uit het verkeer' gehaald is, en daar mag je als liefhebber best een beetje zuur om zijn als het nog een harde koets betreft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-08-2010 15:09 #841836 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets

antiekeradio;151534 schreef : geen recht van spreken als de betreffende auto niet ook van de sloop gehaald is. Aangezien ik geen ARN stickers zie zitten neem ik aan dat deze wagen gewoon 'uit het verkeer' gehaald is, en daar mag je als liefhebber best een beetje zuur om zijn als het nog een harde koets betreft.


Ik weet nog een sloop waar 2 harde witte exemplaren staan, interesse?

Misschien heeft deze jongen de auto juist gered van de sloop, we zullen het niet weten en hij krijgt nu een iig een tweede leven. Het is jammer, maar je kunt ze niet allemaal redden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-08-2010 19:43 #841846 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets
deze auto zou naar de sloop gaan, heb de auto voor 50 euro gekocht van iemand (dus van de sloop gered) trouwens het is maar een oude auto!!
Ik heb er een middag mee lopen crossen tot dat het vliegwiel van de motor brak.
Toen bedacht ik namelijk dit project, en daarom zet ik mijn foto's voor jullie op dit forum, omdat jullie dit misschien interessant vinden, blijkbaar is er alleen maar commentaar van "jammer van de koets" enz (uitzondering van sommige mensen) die dit wel gaaf vinden.
Daarom plaats ik vanaf nu geen nieuwe foto's meer op dit forum!
sorry voor de mensen die het wel leuk en interessant vinden.

gr rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-08-2010 19:55 #841847 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets
:Strouwens het is maar een oude auto?? :sad:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-08-2010 21:36 #841860 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 cbr 1000 motorfiets
Tsja, opmerkingen van "Het is maar een oude auto" zetten natuurlijk nogal kwaad bloed binnen een liefhebbersclub. Daar moet je ook wel een beeetje tegen kunnen als je zo'n project hier post, uiteraard zijn er mensen waarbij je alle stekels omhoog krijgt als je op deze manier jezelf in de kijkert speelt op het forum.
Jammer dat je je daardoor gelijk laat ontmoedigen, er zijn hier ook mensen die het wel leuk vinden om te zien hoe je dingen oplost. Zoals ik, en ik heb al een paar andere nieuwsgierigen langs zien komen.

Blijft natuurlijk de vraag waarom je niet een micra'tje oid als basis hebt genomen, veel lichter dus prettiger voor je motorblok ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets