Water onder de mat rechtsvoor, help.

Lees meer
16-07-2011 19:58 #881797 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Klopt ja, klein maar belangrijk verschil! :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-07-2011 21:52 #881803 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Het regent natuurlijk weer eens flink dus net eens in de auto gekropen en zag dat boven het linkerachterlicht wat water onder het kofferbakrubber vandaan kwam. Vervolgens het rubber maar eens beter bekeken en ben er eigenlijk niet blij mee. Het is een nieuw rubber dat ik verleden jaar via de club heb gekocht en het zit eigenlijk overal een beetje gedraaid en vervormd. Rubber maar goed in de vaseline gezet en nog wat beter aangedrukt en het kofferbakslot wat strakker gezet. Vervolgend de auto omgedraaid omdat ze met het neusje iets naar beneden stond en als het goed is moet dat lekwater i.i.g. achterin blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-07-2011 22:28 #881806 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
dat ze vervormen heb ik duidelijk voor gewaarschuwd in alle verkopen maar ze dichten iig wel af! ik heb zelf ook geen last van lekkage. zit de knip-naad van het rubber aan de onderkant bij de tildrempel?
is de mat achter de voorstoelen ook nat?

t moet wel een zeer extreme lekkage zijn als je via de kofferbak water rv onder de mat krijgt, haal de plastic kappen onderaan de A-stijl eens weg en voel aan de schuimisolatie of dat ook nat is. je kunt evt in de speakergaten daar een stel handdoeken in hangen en kijken of die nat zijn na een bui

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-07-2011 11:50 #881812 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Anjo, weet ik maar ze zijn wel heel erg gedraaid en de opening zit op de goede plek. Heb de kofferbaksluiting wat strakker gezet, rubbers met vaseline ingesmeerd en de achterlichten gecontroleerd maar dat ziet er goed uit. Speakers voor ga ik bij de volgende bui effe checken want daar heb ik isolatiematje in gelijmd dus die blijven dan wel even nat.
Zet nu de auto een tijdje met het kontje iets naar beneden om lekkage vanuit achter uit te sluiten, ik kwan hierop omdat bij mijn 480 precies hetzelfde gebeurde, lekkage via de achterlichten wat naar het laagste punt liep.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-08-2011 21:16 #882940 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Net even in de wagen gaan zitten want het komt hier weer lekker naar beneden, en ja hoor ik zag het naar binnen komen. Langs het rubber van de rechtervoordeur, helemaal voorin onderaan in de hoek. Het sijpelde langs het voorste randje van het kunststof dorpeltje waar het rubber mee vast geklemd wordt aan de onderkant.

Heb maar iets spanning van het rubber gehaald door het ietsje los te trkken, voorste schroefje wat los gedraaid, flink wat vaseline erop en een handdoek er tegenaan gelegd. Morgenochtend om 06:30 maar eens kijken hoe het erbij staat!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-08-2011 22:45 #882954 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Is je deurrubber al vervangen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-08-2011 07:36 #882964 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Yep, verleden jaar alles vervangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-08-2011 16:05 #884136 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
[ATTACH]3274[/ATTACH]

[ATTACH]3275[/ATTACH]

[ATTACH]3276[/ATTACH]

[ATTACH]3277[/ATTACH]


Nou ja jongens!!! Vandaag een klein plasje llinksvoor, het water komt langs het deurrubber en dat sijpelt het precies onderin naar binnen tussen het kiertje van het kunstof afdekplaatje(dorpeltje) en het zijpaneel in de voetenruimte. Rubbers zijn echt niet slecht want ik heb ook geen last van windruis en de deuren sluiten volgens mij toch wel aardig strak aan, raar, raar, raar!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-08-2011 16:12 #884137 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
staat er toevallig een plasje water in de deur, dat het tussen deur en deurpaneel eroverheen komt? zit nog een plastic sealing achter maar die kitrand is niet altijd 100% dicht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-08-2011 16:22 #884138 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Lijkt me stug, mijn afwateringsgaten zijn goed open maar dan zou het bij harde regen langs het plastic lopen, tussen het plastic en het plaatwerk langs naar beneden door de kit/ductape en dan komt het onder het deurpaneel vandaan??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets