Water onder de mat rechtsvoor, help.

Lees meer
07-09-2011 16:42 #884708 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
als het langs het deurrubber naar binnen lekt betekend dat dat de A-stijl nat wordt, dan kom je dus bij het voorraamrubber OF het zonnedak uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-09-2011 19:57 #884723 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Ik weet het echt niet meer Anjo, ga nog een keer de panelen los halen om zeker te weten dat het niet achter het folie vandaan komt. Voorraamrubber?? kan het dan tussen het folie en de deurbekleding door lekken?? Het open dak heeft geen afvoer in de A-stijl is zo'n after market Webasto inbouw schuif-kanteldak dat eigenlijk alleen rechtsstreeks naar binnen kan lekker op het rubber dat het dakraam afsluit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-09-2011 21:27 #884732 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Anjo, ik baal er gewoon van want die rubbers zijn volgens mij hartstikke goed, deur sluit goed aan en het folie pas weer vastgemaakt, grrrr.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-09-2011 13:36 #884904 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Water onder de mat rechtsvoor, help.
Gisteren maar weer eens het linkerdeurpaneel los gemaakt in iets minder dan 2 minuten en volgens mij heb ik toch hele slechte kit gebruikt, dus weer alles schoon en droog gemaakt en een de originele Volvo kit tevoorschijn gehaald waar ik zelfs de achterlichten van mijn 480 waterdicht mee monteerde. Dus alles goed gekit richting het laagste af wateringspunt en de boel wel in 3 minuten gemonteerd (duurt toch altijd ietsie langer).
Nou heeft het gisterenavond hier weer lichtjes gedruppeld (stond 10 cm water in de tuin) en verdomd, volgens bij is de boel over bakboord waterdicht!!!! Nu volgende week stuurboord even doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets