1700 loopt beroerd
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
General Custom;191058 schreef : Volgende keer schrijf ik het op
MET HOOFDLETTERS
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Mijn eigen technische kennis van een auto is niet echt geweldig namelijk. Dat houdt wel zo ongeveer op bij het weten waar verschillende dingen zitten, en misschien een beetje wat alles zo ongeveer doet. Dit is precies waarom ik het onderhoud uitbesteed
Ik probeer altijd een beetje te onthouden wat er is gezegd, maar dat lukt blijkbaar niet geweldig :+
Elektrisch lukt het gelukkig wel wat beter, maar dat heb ik grotendeels wel op school gehad...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
setsunakaede;191062 schreef : Vaker naar sleuteldagen komen, Bart. Leer je het vanzelf! Ohja, en het is nog gezellig ook
Ik wil ook zeker een keer komen! Echt jammer dat ik vorige keer moest werken toen het in Veldhoven was, was maar een kwartiertje rijden geweest :hmmz2:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Toen ik de motor warm liet draaien voor het afstellen kreeg ik een plensbui in m'n nek en moest ik afhaken.....:grr:
Toen het stopte met regenen was het donker...:no:
Morgen maar weer verder kijken. Ik heb gelukkig de tijd. Hopelijk komt er morgen een eind aan dit verhaal. We zullen zien.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
De eerste trap lijkt ook te 'gorgelen' bij stationair lopen. Is dit normaal?
Na het starten (met warme motor) klimt het toerental tot ? 1500 waarna het terugzakt naar ? 1000. Dan schommelt het stationaire toerental met + en - 50.
Als ik een dot gas geef en gas loslaat. Slaat de motor bijna af (hevig schudden) ? 400 toeren en klimt weer naar 1000.
Het gekke is dat ik geen vacuumlek kan vinden met wd 40 en teflonspray. In ieder geval niet bij de voet. (Waar het eerder wel lekte). Spruitstukmoeren zitten wel vast
Daarnaast dieselt ie na, als ik de motor afzet.... Co heb ik ongeveer 2 slagen uitgedraaid staan.
Ik begin een beetje ten einde raad te raken. Het vreemde is dat ie voor de carburateur revisie prima liep maar erg onzuinig: nog niet eens 1 op 10. Vandaar een nieuwe vlotter en revisie. Nu lijk ik nog verder van huis dan daarvoor.
Het moet toch goed kunnen met een 1700? Wie kan me helpen met tips of anders hulp?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Wat blijft opvallen is het soort gorgelen bij het stationair lopen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Test je met het luchtfilter er op of heb je het deksel er af liggen? Stiekem maakt dat ook nogal verschil...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.