× Ervaringen en Ritverslagen van evenementen, oa 360(geen modena)Cup, clubspecials etc.

mijn website

  • dennis kampman (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
29-03-2007 19:53 #662334 door dennis kampman (GAST)
Beantwoord door dennis kampman (GAST) in topic mijn website
Nou ik ben wel benieuwd wat allemaal mag en wat niet.
Eigenlijk had ik wel meer interesse verwacht :confused: hier om met de 360 rally te gaan rijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2007 22:36 #662345 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic mijn website
Ik denk dat de interesse er zeker is. Ik zou wel willen!

Feit is wel dat veel van de mensen die V300 rijden er of geen geld voor hebben.
Ik zou maar wat graag racen of rally rijden, maar dat kan ik me niet veroorloven.
Als ik veel geld te besteden had gehad was ik geen volvo 360 gaan rijden.
Ik heb het toen wel gedaan omdat je voor weinig geld een behoorlijk degelijke auto hebt en nu ben ik verliefd op die auto.

Een ander punt is dat wij onze en andere 300's liever heel houden in plaats van hem helemaal te strippen en versneld kapot te rijden...

De 360 lijkt mij een prima auto om rally's mee te rijden, het is een degelijke auto met voldoende vermogen en achterwielaandrijving.
Het enige zwake punt van de aandrijflijn schijnt de koppeling tussen cardanas en versnellingsbak te zijn.
Ik geloof trouwens dat het in de V360Cup wel meevalt wat betreft sneuvelende koppelstukken terwijl er toch flink getrapt wordt met die auto's.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • dennis kampman (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
30-03-2007 20:50 #662401 door dennis kampman (GAST)
Beantwoord door dennis kampman (GAST) in topic mijn website

bodejodel;20499 schreef : Ik zou maar wat graag racen of rally rijden, maar dat kan ik me niet veroorloven.
Als ik veel geld te besteden had gehad was ik geen volvo 360 gaan rijden.
Ik heb het toen wel gedaan omdat je voor weinig geld een behoorlijk degelijke auto hebt en nu ben ik verliefd op die auto.

Een ander punt is dat wij onze en andere 300's liever heel houden in plaats van hem helemaal te strippen en versneld kapot te rijden...


Als je het echt graag wilt en het is een droom, dan moet je dat als doel gaan stellen:) ( misschien kan het over een (paar) jaar wel).
Dan even over dat je geen 360 zou gaan rijden als je geld zou hebben:confused: , zo'n 360 zou echt wel voor verrassingen moeten kunnen zorgen mits je het goed zou aanpakken. En je hebt nog spectabel ook, en geen mens die dat verwacht van z?n 360:D .

Dat je je 360 liever heel houd en niet versneld kapot wilt rijden snap ik, dat is volgens mij van niemand het doel die rallyrijdt. Dan wordt het wel een heel erg dure grap. Het is geen autocross waarbij je 5 auto's voor een jaar nodig hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-04-2007 14:07 #662812 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic mijn website

denniskampman;20557 schreef : Als je het echt graag wilt en het is een droom, dan moet je dat als doel gaan stellen:) ( misschien kan het over een (paar) jaar wel).

Zo graag wil ik het nu ook weer niet... Maar als ik echt geld over zou hebben zou ik wel eens wat recreatieve rondjes willen doen...

denniskampman;20557 schreef : Dan even over dat je geen 360 zou gaan rijden als je geld zou hebben:confused: , zo'n 360 zou echt wel voor verrassingen moeten kunnen zorgen mits je het goed zou aanpakken. En je hebt nog spectabel ook, en geen mens die dat verwacht van z?n 360:D .

Ik bedoelde dat als ik destijds enkele duizenden of tienduizenden euro's aan een auto te besteden had gehad ik niet naar de Volvo 300 serie gekeken had. Als ik nu zoveel geld over zou hebben had ik mijn 360 zeker teruggekocht. Spektakel en verbaasde gezichten had ik al met die auto.

denniskampman;20557 schreef : Dat je je 360 liever heel houd en niet versneld kapot wilt rijden snap ik, dat is volgens mij van niemand het doel die rallyrijdt. Dan wordt het wel een heel erg dure grap. Het is geen autocross waarbij je 5 auto's voor een jaar nodig hebt.

Uiteraard wil je geen 5 auto's per seizoen verspelen, maar je loopt wel een verhoogd risico op schades en defecten als je je auto op het randje gebruikt. Oplossing: Nog een 360 erbij voor zulke feestjes... :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • dennis kampman (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
09-04-2007 21:38 #663178 door dennis kampman (GAST)
Beantwoord door dennis kampman (GAST) in topic mijn website
Laatst in de Almere rally sprint een Volvo 122 gezien; deze auto reed ook met een 2 liter ( b20..). En dat is toch echt wel super rap hoor!!! Zo'n volvo weegt ook ongeveer het zelfde als een 360.
Hopelijk komen er ooit ook nog 360 gekken die er wel gek genoeg voor zijn...

Dennis www.rallyteam-k-b.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-04-2007 18:43 #663514 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn website
Heb je de Puma nog gezien? Dag voor de sprint heb ik de kop nog gereviseerd :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • dennis kampman (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
16-04-2007 22:42 #663676 door dennis kampman (GAST)
Beantwoord door dennis kampman (GAST) in topic mijn website
Ik heb alles wel gezien, wel een super bakkie. Maar ja dan praat je in een heel andere kategorie...
Wat doe je dan aan zo'n kop? Ik heb er ook nog een liggen die moet nog worden klaar gemaakt. Wil je die ook doen en wat kost me dat?
Je mag me ook wel gewoon mailen.

groeten Dennis.
www.rallyteam-k-b.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-04-2007 10:06 #663691 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn website
Dat is inderdaad een heel andere catagorie, maar wel leuk! Bij ons heb ik de kleppen, klepspies, veerschotels, kleprubbers etc vervangen.

Ik stuur je nog wel even een mailtje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-04-2007 10:36 #663692 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn website
veerschotels?? gaat dat ooit kapot? :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-04-2007 10:38 #663693 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic mijn website
Dat zou je je afvragen inderdaad. Je zult versteld staan wat er allemaal kapot gaat als je maximaal vermogen op 9000 toeren bereikt wordt :D Ja dus (scheurtjes)

Racerij is ook absoluut niet te vergelijken met straatonderdelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets