Afstellen selectie hendel/schakelmechanisme

Lees meer
27-11-2013 20:33 #940076 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Afstellen selectie hendel/schakelmechanisme
klopt, er is toen een B14.4E in geplaatst compleet met Renix, uitlaat/inlaat en carb zijn hetzelfde overgezet van de oude motor (B14.2E) dacht ik maar dat kan ik me eigenlijk niet meer heugen.

een B14 heeft de carterontluchting altijd direct aangesloten op het luchtfilterhuis, er zit direct op het kleppendeksel wel een T-stukje tussen met een dunne aansluiting (en restrictie) die naar de onderkant van de carburateur gaat maar geen filters/vlamdovers of andere narigheid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-11-2013 21:16 #940079 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Afstellen selectie hendel/schakelmechanisme
Dat T-stukje had ik het inderdaad over, dat slangetje naar de carburateur is er bij mij dus afgehaald, het buisje afgezaagd en afgedicht door er aluminium folie omheen te wikkelen(op de foto wel een beetje te zien). Kan dit kwaad?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-12-2013 12:52 #940510 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Afstellen selectie hendel/schakelmechanisme
Even een bumpje, niet helemaal gerelateerd aan het begin onderwerp meer, maar om er nou een nieuw topic voor te openen..

Is het mogelijke de voorste krukaskeerring te vervangen zonder de motorolie af te tappen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-12-2013 13:04 #940511 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Afstellen selectie hendel/schakelmechanisme
ja, de keerring zit boven het olieniveau in de carterpan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-12-2013 20:46 #940521 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Afstellen selectie hendel/schakelmechanisme
Kijk gelijk of de carterpankeerring nog goed is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-12-2013 21:37 #940522 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Afstellen selectie hendel/schakelmechanisme
Mooi, hopelijk heb ik daar dan wel de goede van, dan kan ik die binnenkort vervangen zonder brug.
Achterste is al wel vervangen gisteren, helaas was degene die ik besteld had bij dafhobby niet de goede, maar gelukkig kon de garage eigenaar nog de juiste geleverd krijgen binnen een uur. Voorlopig dus even het oliepeil in de gaten houden. Morgen kleppenstellen en van de week nog een keer terug naar de garage voor het afstellen van het ontstekingstijdstip.

Bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets