Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-06-2009 16:31 #629213 door V300 register
Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag? is gemaakt door V300 register

[mod] Afgesplitst van Anjo's reflectorplaattopic, waar opeens een discussie kwam over het aanpassen van de pinkers. We begonnen met de achterpinkers, maar de stap naar voren was minder dan 4 meter dus die was ook snel gemaakt.... Voor de rest, zie onderstaande discussie ;) [/mod]

Waarom niet alles rood? ;D (zwart kan ook bij de achteruitrijlichten, misschien hebben ze ook zulke verf in het rood ;) )

Overigens zouden witte knippers ook wel leuk staan volgens mij. (of in elk geval witte glaasjes, en dan oranje of rood lampje erin) Witte pinkers voor en op de zijschermen en gaan zou ik zo zeggen. (met de juiste kleur nog wel leuk ook)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-06-2009 17:06 #785988 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?

Probleem is dat je oranje niet wit kunt verven (toch?)

Vroeger was er een bedrijf dat witte pinkers voor voren maakte, maar die hebben de mallen helaas verwijderd.
Ik heb laatst een heleboel bedrijven gemaild of ze wite pinkers wilden maken in een beperkte oplagen, maar geen enkel bedrijf wilde eraan beginnen. :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-06-2009 17:24 #785997 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Ik hoorde laatst van iemand die er weer mee bezig is... Wie weet dus?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-06-2009 21:16 #786026 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?

setsunakaede;111133 schreef : Ik hoorde laatst van iemand die er weer mee bezig is... Wie weet dus?


Wie dan?
Anjo heeft eens ergens op het forum gezegd dat hij er in de toekomst mee aan de slag wil, maar dat het voorlopig geen prioriteit was.
Ik heb ook eens met Adam van V3M gemaild en hij zou er ook mee bezig zijn. Maar nu na een half jaar ook niks meer van gehoord..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-06-2009 21:36 #786035 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
misschien heeft het ook wel een reden dat er op het forum niet/weinig over gesproken wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-06-2009 21:38 #786038 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Gooi zo'n stukje plastic gewoon eens een nachtje in de wasbenzine/cola/wat dan ook, en kijk eens wat er gebeurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-06-2009 22:10 #786050 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Niet zo veel... Het zal er iig niet mooier op worden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-06-2009 22:54 #786052 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Knipperlicht uitspoelen met afwasmiddel heeft denk ik nog het meeste (niet-dodelijke) effect; daar wordt je knippertje weer mooi schoon van.
Middelen die het kunststof aantasten (blank maken?) bijten bijna gegarandeerd het kunststof dusdanig stuk dat je dat zelfs niet meer op een sloper durft te schroeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-06-2009 16:50 #786159 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Witte knippers maken van bestaande knippers is erg moeilijk. Kunststof maken zonder luchtbellen is bijna niet mogelijk met huis-tuin en keukenapparatuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-06-2009 19:50 #786167 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Iemand al gedacht aan plexiglas eigenlijk?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets