Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?

Lees meer
29-06-2009 13:48 #786219 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Hoe handig ben je? :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-06-2009 13:48 #786220 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Euh... ligt eraan :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-06-2009 13:58 #786221 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Dat ziet er (naar mijn mening) niet uit.
naar mijn mening moeten ze van hetzelfde soort plastic zijn als waar de oranje versies ook van zijn, ook met die structuur erin enzo, maar dan doorzichtig / wit / grijs ipv oranje.

Helemaal helder glas zodat je alleen de reflector ziet, staat volgens mij niet mooi bij een 300.

gewoon zo moeten ze dus zijn:


Ik heb zelfs hella gemaild, maar die zeggen, ja dat was toen in opdracht van Volvo, wij hebben ze alleen gemaakt, maar Volvo heeft daar de rechten op.

Daarnaast heb ik cargoods geprobeerd, zij maken echter hun producten niet zelf. Hetzelfde geldt voor carfantasy .

En het mooiste was nog wel Nordicar (handeld in Volvo artikelen), nee wij doen niet in 300 serie onderdelen (oftewel, ga weg met je nep volvo :mad:)

europeantuning nam echter niet eens de moeite mijn mail te beantwoorden..

kortom, ik heb het geprobeerd, maar zonder succes helaas :wtf2:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-06-2009 14:06 #786223 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Dan kan de dealer je toch helpen?

Ik dacht trouwens dat jullie het over de lichtjes in de bumper hadden, die kun je nog plexiglazificeren :D
Die naast de koplampen zijn wat moeilijker ja (nu snap ik je vraag, Jeroen).

Maarre, over witte knipperlichtglaasjes in het algemeen bij de V300-serie:

Mark die Joosts mening verwoordt schreef : Dat ziet er (naar mijn mening) niet uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-06-2009 14:26 #786226 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?

volvofiel;111373 schreef : Ik dacht trouwens dat jullie het over de lichtjes in de bumper hadden, die kun je nog plexiglazificeren :D


Die moeten juist zwart (vind ik), zoals Ronald ze heeft, dan vallen ze ook niet meer op.

Ik wil eigenlijk ook wel eens proberen om die lichtjes in de achterbumper te maken, dan krijg je een soort V/S40 effect :D
Maja dat krijg je zelf nooit perfect mooi natuurlijk... Dus dat is al niks voor mij aangezien ik wil dat het er perfect uitziet ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-06-2009 22:00 #786251 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?

volvofiel;111315 schreef : Iemand al gedacht aan plexiglas eigenlijk?


Vergeet het, Joost.
Ik heb het geprobeerd toen ik nog studeerde, en toen had ik nog de beschikking over een schoolwerkplaats die daar uitermate geschikt voor was. Gefaald...
Het wordt echt onheumig lelijk als je zelf wat probeert te buigen.
Het lijkt wel enkelvoudig gekromd (alsof je een a4'tje buigt zeg maar) maar heel stiekem zit er ook een bolling in verticale richting in. Je krijgt het met geen mogelijkheid netjes pas op je auto.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-06-2009 22:09 #786255 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Nou, de enige manier om witte knippers na te maken is om ze te gieten van vloeibaar kunststof. Dit moet echter onder nagenoeg perfecte omstandigheden gebeuren om er geen vocht/stof/luchtbellen in te laten ontstaan. Helaas is dit met huis/tuin/keuken middelen niet echt te doen. Echt netjes worden ze dus nooit als je ze na probeert te maken.

Plexiglas oid gaat iig nooit lukken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-06-2009 22:12 #786256 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Klopt helemaal. Eigenlijk zou je moeten spuitgieten, maar dat is voor hobbyisten bijna niet te doen, en zeker kleine oplages worden botweg te duur om te kunnen verkopen.
En voor grotere oplages heb je een flinke investeerder nodig, ook niet zo makkelijk voor ons type auto :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-06-2009 22:14 #786257 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
Ik heb al redelijk wat geprobeerd met kunststoffen gieten maar het is simpelweg niet te doen op huis/tuin en keukenniveau. Ik probeer nog wel wat door als ik tijd/mogelijkheden vind maar het wil nog niet echt lukken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-06-2009 22:14 #786258 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Heldere pinkers, te koop of zelf aan de slag?
@ Diede en Jos: zoals ik al zei:

Volvofiel schreef : Ik dacht trouwens dat jullie het over de lichtjes in de bumper hadden, die kun je nog plexiglazificeren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets