Forum update

Lees meer
23-03-2021 11:24 #1041017 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update
Afgelopen weekend heb ik de meeste vertalingen voor de frontend (hetgeen jullie als gebruiker zien) gedaan. Het was een vreselijke ... baan maar goed je moet er een keertje doorheen. Mocht je nou iets tegenkomen dat is vreemd vertaald, of die zin loopt niet lekker meldt het dan even dan kan ik er naar kijken. Bijvoorkeur dan even goed omschrijven in in welk scherm je die tekst tegen komt.

Ook als je nog ergens een verdwaalde engelse zin tegenkomt hetzelfde. Ik ga gestaag door met vertalen op de achtergrond (meldingen, mailtjes die het systeem stuurt etc.).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
26-03-2021 19:05 #1041023 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Forum update
Ik weet niet of de forum-update er iets mee te maken heeft, maar het is wel erg rustig de afgelopen dagen... (laatste post, 3 dagen terug)
En dat terwijl het er juist zo fraai uitziet nu!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-03-2021 19:10 #1041024 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Forum update
Wat mij ook opvalt, is dat het forum smaller is dan het oude.
Het oude forum rekte mee met het venster, zodat je bijvoorbeeld ook foto's naast elkaar kon zetten zoals ik dat altijd deed, (scheelt weer scrollen als het er nogal veel zijn)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2021 09:52 #1041045 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update

BartJu;n417040 schreef : Ik weet niet of de forum-update er iets mee te maken heeft, maar het is wel erg rustig de afgelopen dagen... (laatste post, 3 dagen terug)
En dat terwijl het er juist zo fraai uitziet nu!


Geen idee hoe dat komt, misschien schrikt het af? Tot nog toe maar 1 gebruiker gehad die echt inlogproblemen had de rest gaat gelukkig allemaal prima :y:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2021 09:55 #1041046 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update

Steven340;n417041 schreef : Wat mij ook opvalt, is dat het forum smaller is dan het oude.
Het oude forum rekte mee met het venster, zodat je bijvoorbeeld ook foto's naast elkaar kon zetten zoals ik dat altijd deed, (scheelt weer scrollen als het er nogal veel zijn)


Dat heeft met de compabiliteit te maken voor mobiele devices. Die kunnen niet zo goed overweg met hele brede frames.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-04-2021 11:41 #1041086 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Forum update
Zo dat nieuwe format is wel even wennen als je niet meer zovaak op het forum komt! Zal een aardige klus geweest zijn met behoud van alle data, petje af

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-04-2021 22:01 #1041114 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forum update
Mooie update hoor! Wel weer even wennen om te zoeken, hoop dat google er ook snel doorheen loopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-04-2021 10:53 #1041115 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update

AvdAkker;n417103 schreef : Zo dat nieuwe format is wel even wennen als je niet meer zovaak op het forum komt! Zal een aardige klus geweest zijn met behoud van alle data, petje af


Daar zitten wel wat uurtjes in ja... Het is vooral dankzij overstap naar de nieuwe host dat het wat sneller is gaan lopen. Want op de oude locatie hebben Diede en ik heel wat uurtjes verkwanseld aan allerlei problemen die we weer moesten omzeilen. Lang verhaal kort na aanmaken nieuwe host locatie is het vrij vlot gegaan. Mocht je nog tegen iets aanlopen dan graag even hier melden zodat we het kunnen oppakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-04-2021 10:55 #1041116 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update

dikketienes;n417131 schreef : Mooie update hoor! Wel weer even wennen om te zoeken, hoop dat google er ook snel doorheen loopt.


Het is inderdaad even wennen, nu heb ik er al heel wat uurtje mee gestoeid dus ben ik misschien bevooroordeeld maar ik moet zeggen dat het redelijk intuïtief werkt. Wat betreft Google, er wordt momenteel op de achtergrond gewerkt aan het overzetten van de website naar de nieuwe host. Dan zal volvo300club.nl ook naar de nieuwe locatie gaan waardoor alles voor Google ook weer wat duidelijker moet worden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-04-2021 11:16 #1041117 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forum update
Mooi om te horen! Erg goed bezig.

Wel merk ik dat als je bijvoorbeeld een discussie pakt die behoorlijk wat pagina's heeft zoals Het grote "Gespot" topic en hier via de categorie Algemene discussie naartoe gaat je altijd op de eerste pagina komt. Bij het vorige forum was het mogelijk om vanuit het overzicht ook meteen naar de laatste pagina te gaan.

Ik weet niet of ik de enige ben die dit mist maar misschien iets wat makkelijk toe te voegen is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets