Forum update

Lees meer
12-04-2021 11:27 #1041118 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update
Welkom! Goed punt noteer ik even, er zijn meerdere manieren waarop het wel werkt. Als je op hoofdpagina op het bedoelde topic klikt gaat hij wel naar het laatste bericht:


Of als je het subforum bent in gegaan op het blauwe knopje drukken rechts van het bericht:


Maar ik noteer je punt op het werklijstje om even naar te kijken!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12-04-2021 11:53 #1041122 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forum update
Ah ja, dankjewel dat is eigenlijk wat ik zocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-04-2021 10:18 #1041136 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update
Goedemorgen,

Vanochtend zijn we even 10 minuutjes uit de lucht geweest in verband met het uitrollen van een security patch van Vbulletin. Na een test in de testomgeving gisteravond draaien we nu dus op de nieuwste versie: vBulletin 5.6.4 Patch Level 1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-04-2021 08:37 #1041147 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forum update
Serieus knap werk!! Ik kom hier niet zo vaak meer, dus dat was een leuke verrassing yeehaa!

Wat Anjo zegt, petje af.

Wordt er nog een SSL certificaat geinstalleerd voor dit subdomein?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-04-2021 09:02 #1041148 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update
Ja de hele website moet uiteindelijk achter een ssl komen, ook dit sub forum. Op dit moment hebben we 3 hosts. Het is de bedoeling dat alles straks samen zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-10-2021 09:13 #1041650 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forum update
Dit 'subforum' was voorheen een link naar de advertentierubriek op de website.
Ik ben een voorstander van forum advertenties, zoals de v700 vereniging en vkv die bijvoorbeeld ook kent. Maar dat gezegd hebbende, nu is het een leeg subforum.
forum.v3c.nl/forum/discussie/advertentierubriek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2021 09:43 #1041651 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Forum update
De link staat er nog steeds. Het nieuwe forum biedt niet de mogelijkheid om dit 'rechtstreeks' te doen. Daarom dat er een linkje staat bij 'klik hier'.

Vroeger kon adverteren op het forum. Het is er bewust afgehaald, omdat er discussies over de prijs of kwaliteit ontstonden. De sfeer werd daardoor behoorlijk slecht op het forum.

Wellicht dat het een optie is om het weer open te zetten, maar dan de reacties uit te schakelen.
Aan de andere kant maakt het dan de website voor een stukje overbodig.
Ik opper het in de komende bestuursvergadering.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • BartJu
  • BartJu's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Lees meer
06-10-2021 13:34 #1041652 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Forum update


Ik ben het wel met Robert340 eens. Het zou makkelijekr zijn, waarde kunnen toevoegen EN breder bekenen advertenties opleveren. Misschien daardoor ook meer.

Anderzijds snap ik afweging om het 'leuk en gezellig' te houden. Het lokt, ook elders, wel eens reacties op die je ongepast zou kunnen noemen.

v0lv0freak;n417668 schreef : De link staat er nog steeds. Het nieuwe forum biedt niet de mogelijkheid om dit 'rechtstreeks' te doen. Daarom dat er een linkje staat bij 'klik hier'.
Aan de andere kant maakt het dan de website voor een stukje overbodig.
.

Ik weet niethoe ik die zin moet uitleggen.
Als je bedoelt: stukje minder onderhoud, klopt het denk ik wel.
Als je bedoelt dat de website dan minder aanrekkelijk wordt, heb ik mijn twijfels. Als ik mijn eigen 'surfgedrag' bekijk, dan kom ik op de site voor technische info. Ik bekijk de advertenties bijna nooit, omdat ze niet primair in het zicht zitten. Het aantal is ook beperkt en het is weinig dynamisch. Misschien wel omdat het zo weg gestopt zit en je er actief naar toe moet gaan? Bij andere fora (oa volvolvo) zie ik wel alle advertenties langskomen omdat ze op het forum staan en dus als ongelezen posts langskomen.

In het kort: ik denk dat de advertentierubriek beter bekeken en gebruikt zal worden bij plaatsing op het forum, dan zoals nu ergens op de site.
Deze beschouwing is dus ter overweging bij bespreken in de bestuursvergadering.

Opties als 'reageren uit' kan, maar haalt ook een deel van de charmes weg, namelijk doorvragen of juist advies krijgen of onderdelen passen, etc.
Ik weet niet of het forum ook nog andere (technische) oploosingen kent, bv actief accepteren door moderator, of topicstarter, of juist toestaan van verwjderen doro moderator of topicstarter?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-10-2021 09:45 #1041660 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forum update
Zoals Mark schrijft, in het oude forum konden we de 'link' vanaf de voorpagina direct doorzetten naar een externe link. In deze nieuwe versie kan dit helaas niet vandaar de oplossing met het linkje vanuit het lege subforum. Het niet plaatsen van advertenties in het forum is een keuze, ooit is besloten dat niet meer te doen vanwege gedoe rondom advertenties. Het is aan het bestuur daar iets mee te willen en dan kunnen we dat uiteraard zo aanmaken. Nadeel kan dan wel zijn dat je straks dus advertenties op 2 plekken hebt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-11-2021 17:20 #1041736 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Forum update
Je kunt in de "vraagbaak voor ongeregistreerde gasten" geen reacties plaatsen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets