Verbruik van 340 vario verbeteren

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-03-2011 12:16 #868563 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verbruik van 340 vario verbeteren
Ja, jammer h?.. Het beloofde zoveel goeds.
Zijn er verder geen idee?n voor het verbruik?
Scheelt het nog als je euro 98 ipv 95 tankt?

Ik zou eigenlijk graag iets doen met remkrachtterugwinning (zoals in die nieuwe green/blue/efficient-modellen gebeurt). Helaas bestaan daar nog geen retrofit-pakketten voor, want dat zou stevig kunnen schelen in het verbruik denk ik zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-03-2011 13:40 #868572 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verbruik van 340 vario verbeteren
Het beste is volgens mij gewoon zorgen dat je auto toppie is en je rechtervoet bedwingen, Ik rijd nu trouwens een tijdje met een toerenteller en volgens mij kan dat ook wel wat schelen, kan je echt mooi zien hoe ze bij het liften van je voet het toerental ieta laat zakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-04-2011 22:06 #870285 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verbruik van 340 vario verbeteren
Onze 340 is van 1 op 10 naar 1 op 13 gegaan door deze truuk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-04-2011 23:40 #870290 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verbruik van 340 vario verbeteren
Ik zat vanochtend weer op ruim 1 op 12 en dat is volgens mij ook echt zo'n beetje de max die uit een goed afgestelde en onderhouden vario te krijgen is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-04-2011 15:10 #870494 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verbruik van 340 vario verbeteren
Wow! dat is wel de moeite.
Heeft iemand zo'n klepje over voor me? Liefst met een stuk slang erbij zodat ik mijn originele kan bewaren voor als er iets mis gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-11-2014 20:13 #951919 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verbruik van 340 vario verbeteren
Kick!

Ik haal met de laatste tankbeurt ongeveer 1 op 11,2. Werkt dit echt zo goed als hierboven word beweerd? Wat zijn de ervaringen tot nu toe?

Sander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
16-11-2014 11:40 #951929 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Verbruik van 340 vario verbeteren
Ik weet het niet ik zou het bij de auto van de vrouw moeten uitproberen daar heb ik een exel file met het verbruik vanaf mei 2013 t/m vandaag maar zij gebruikt de auto niet zoveel dus het zou nog een lange duren eer er iets te melden zou zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13-05-2015 08:52 #957399 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verbruik van 340 vario verbeteren

AvdAkker;170953 schreef : zo lijkt het me al duidelijk, 't is geen NASA werk dit.
[ATTACH]3066[/ATTACH]


het makkelijkste is eenzelfde stukje slang vinden als tussen de 2 rose bolletjes zit, deze doe je ipv het kleine stukje rechts van het T-stuk bovenop het EMVK en daar sluit je de slang die naar de carburateur gaat op aan. de langere rubberen slang nu in 2en knippen en daar de terugslagklep in monteren (groene bolletje), klepje zelfde richting monteren als die voor de rembekrachtiger.


Anjo,

Kortom, de korte slang vervang je door de dikkere slang met terugslagklep, en je sluit alles weer aan "zoals het zat"?

Sander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets