× Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen

How-to: CVT koppeling afstellen + info werking

Lees meer
22-02-2010 09:38 #818883 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
hee frank, in dat geval zal ik je even een pbtje sturen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-06-2010 20:34 #836465 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Heeft iemand al eens gekeken hoeveel het zou kosten om een groot aantal van deze plaatjs te laten namaken ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-06-2010 21:30 #836473 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Kwestie van even tekenen, een paar verschillende diktes plaat halen en in een watersnij machine er mee. Dat kan nooit veel kosten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-06-2010 23:16 #836497 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
in principe niet, tekening van een plaatje en kadertje maken voor 1m2 (copy paste kwestie) is zo gebeurd, maar de diktes kan nog wel eens lastig worden (0,5 1,2 1,5 1,8 2,1 2,4) allemaal van die vage ongebruikelijke maten waarbij ik me voor kan stellen dat dat per vierkante meter best prijzig is (kleinere afmeting wil je niet want dat kost meer omdat het nog een keer geknipt moet worden)

als ik mezelf als grootverbruiker van die dingen zie merk ik dat dat plankje met stelplaatjes dat ik heb eigenlijk ruim voldoende is voor de sleuteldagen, beunklussen op locatie etc, word af en toe best spannend met enkele diktes die bijna op gaan maar het komt vrijwel altijd uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-06-2010 23:32 #836501 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Bij een wissel/stelbeurt komen er toch ook weer plaatjes uit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
23-06-2010 23:47 #836504 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Gewoon halen bij de dealer! Ik heb van elke maat een paar plaatjes liggen... Kost je de kop echt niet en je zit gebeiteld voor een hele poos! Denk dat het niet opweegt tegen de kosten van het laseren/waterstraalsnijden enz...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-06-2010 23:59 #836507 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
mwah als het op de watersnijder moet heb ik 3 adressen waar ik zo gebruik mag maken van de machine. Moet hem dus alleen zelf ff tekenen en opzoek naar bruikbaar materiaal. Maar goed voorlopig zijn er voldoende voor handen bij de TC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-06-2010 05:45 #836511 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
plaatje 2.4 kan al achterwege blijven, daar gebruik je maar 2 keer 1.2 voor :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
05-03-2011 19:36 #867177 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Kan iemand mij vertellen waar je de assteunen neer moet zetten als je er voor bij wilt? Is dat toevallig op die ronde balk die onder de motor loopt of moet hij juist niet onder? En zo ja waar dan wel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-03-2011 20:41 #867189 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Die kun je voor zover ik weet het beste onder het subframe zetten, de ronde balk waar de motorsteunen aan gemonteerd zijn is hier geloof ik niet geschikt voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets