How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
de voorpoot blijft dan wel het gewicht vd auto dragen dus als het hele spel begonnen is om de voorpoot er onderuit te halen dan moet je de kriksteun gebruiken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 98
En zo leer je elke dag weer wat :yesyes:
(Wie weet mag ik ooit op een dag ook nog eens op voor deelname aan de TC...)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Onze Engelse tegenhanger houd, veel ruimere marges aan. Heb het gelijk maar even vertaald, via google.
Volgens hun zou mij 340 met 0,2 mm niet eens van zn plek af kunnen komen.... Klopt niet helemaal in elk geval...
Toch blijft dat meten moeilijk, het is dat Anjo het gedaan heeft anders zou er niet veel van zijn gekomen. Of zeg niets.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
.[/quote]
Die vertaler van Google is vast een hoogbegaafd individu. Of zou ik de enigste zijn die er geen touw aan vast kan knopen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
anders heeft het tikken van die verhaaltjes zoals op de eerste pagina van dit topic ook helemaal geen zin hea..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Bedoel die mensen denken ook dat ze de juiste documentatie voor zich hebben, niet dus... Ik snap niet dat ze er bij komen dat 0,2 mm niet kan, terwijl die van mij (op aanwijze van jouw) gewoon zeer soepel wegrijd zelfs met de knop op de pook ingedrukt. (waar die eerst niet eens van zijn plaats kwam)
Zo zie je maar weer, dat een paar mensen die zich daarin verdiepen binnen de club er voor zorgen dat bijna alle wagens van de club een veel langer leven beschoren hebben door de juiste info. Komt het feitelijk wel op neer.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.