× Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen

How-to: CVT koppeling afstellen + info werking

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-03-2011 19:55 #867287 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
die balk is deel van het subframe, maar het beste kun je de poten zetten onder de uiteinden van de draagarmen. In de buurt van de fuseekogel dus.

de voorpoot blijft dan wel het gewicht vd auto dragen dus als het hele spel begonnen is om de voorpoot er onderuit te halen dan moet je de kriksteun gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
06-03-2011 21:27 #867310 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Om het plaatje van anjo aan te passen, ipv de kriksteun kun je ook deze balk nemen, zie het blauwe deel in de bijlage

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-03-2011 22:29 #867328 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
ik geef hier de voorkeur aan:

[ATTACH]3059[/ATTACH]

bij rose omhoog krikken
bij gifgroen afsteunen.

afsteunen zo dicht mogelijk bij de bev. punten van de draagarmen, werkt perfect; staat als een huis en je hebt nooit het risico om wat krom te drukken ofzo.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-03-2011 23:15 #867340 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
De groen gemarkeerde plekken zijn degene die ik ook bedoelde waar ik subframe schreef, dat was dus niet de juiste benaming begrijp ik.

En zo leer je elke dag weer wat :yesyes:

(Wie weet mag ik ooit op een dag ook nog eens op voor deelname aan de TC...:rolleyes:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
07-03-2011 00:59 #867354 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Ik weet nog wel een keer dat ik op die roze punten omhoog krikte, zonder hout ofzo ertussen, en toen viel de auto naar voren van de achterste assteunen af, krik kwam precies tussen die twee roze stippen-balken vast te zitten :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-06-2011 14:37 #877301 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=e...D295%26prmd%3Divnsfd

Onze Engelse tegenhanger houd, veel ruimere marges aan. Heb het gelijk maar even vertaald, via google.

Volgens hun zou mij 340 met 0,2 mm niet eens van zn plek af kunnen komen.... Klopt niet helemaal in elk geval...

Toch blijft dat meten moeilijk, het is dat Anjo het gedaan heeft anders zou er niet veel van zijn gekomen. Of zeg niets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-06-2011 14:46 #877302 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
gelijk maar even vertaald, via google.

.[/quote]

Die vertaler van Google is vast een hoogbegaafd individu. Of zou ik de enigste zijn die er geen touw aan vast kan knopen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-06-2011 16:55 #877307 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
joh, alle info die je zoekt is hier te vinden; 99% van die info is beproefd, getest of direct uit de juiste documentatie af te leiden; waarom zou je dan nog een keer het wiel uit gaat vinden door op andere websites te gaan kijken?
anders heeft het tikken van die verhaaltjes zoals op de eerste pagina van dit topic ook helemaal geen zin hea..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
15-06-2011 17:41 #877309 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Omdat het ook leuk is te lezen, dat wij hier over de juiste en goede info beschikken en dit veel over de inzet van de club zegt...

Bedoel die mensen denken ook dat ze de juiste documentatie voor zich hebben, niet dus... Ik snap niet dat ze er bij komen dat 0,2 mm niet kan, terwijl die van mij (op aanwijze van jouw) gewoon zeer soepel wegrijd zelfs met de knop op de pook ingedrukt. (waar die eerst niet eens van zijn plaats kwam)

Zo zie je maar weer, dat een paar mensen die zich daarin verdiepen binnen de club er voor zorgen dat bijna alle wagens van de club een veel langer leven beschoren hebben door de juiste info. Komt het feitelijk wel op neer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-06-2011 23:16 #877585 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic How-to: CVT koppeling afstellen + info werking
Ik vind het goed te meten. Bij 0,1 heb ik wel eens gehad dat er toch een minimale wrijfing was. Belangrijk is daarom dat je op minimaal 3 plekken ff check, ondanks dat bij gelijke vulplaatjesdikte het goed zou moeten zijn. Voor de bepaling van de veersterkte van de drie 'afstands'veertjes kun je weegschaaltje gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets