schakelaar bij de pook?
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Daarnaast blijft nog steeds het probleem dat ik bij slang A geen tegendruk had als ik er in blaas. Bij slang B was dit wel het geval...
Dus denk dan toch dat het probleem gezocht moet worden onder de auto...
Iemand hier een idee/oplossing voor wat het zou kunnen zijn?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
in ieder geval de moeite om even de auto op een brug, of assteunen te zetten en de vario kappen er onderuit te halen. Dit is simpel te doen met dopje 10.
als je de kappen eraf hebt kun je meteen kijken of de riemen nog goed zijn, hoe de afstelling (luchtspleet) is en of beide membramen inderdaad dicht zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Afgelopen zaterdag dan toch eindelijk de membranen vervangen. De oude zagen er nog super uit maar toch maar vervangen.. Resultaat probleem is nog niet opgelost. Ik sta voor een raadsel!!???
Kort samengevat; Emvk is goed, slang B bouwt druk op als je erin blaast, Slang A niet. Compressor voorzichtig op de slangen gezet; in de trommels waar je membranen zitten hoor je een sissend geluid.. Dus membranen vervangen, maar dat lost het probleem niet op??????
Waar moet ik zoeken??
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Offline
- Nieuw lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Een revisiesetje daarvoor is nog niet beschikbaar geloof ik.. het zijn 1 grote en een paar kleine keerringen, wel ietsje ingewikkeld want voorzien van dubbelle stoflip etc.
Het meeste werk is het vervangen van de keerringen in het draaiende deel van het doorvoerpotje, maar ik denk ook dat daar de grootste kans op lekkage is. De aansluitleidingen staan namelijk stil en de trommel draait; dit is dus een draaiende afdichting die kan verslijten.
de grote keerring wordt alleen belast bij het op- en neer schakelen van de vario, voor de rest doet die niets.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- V300 register
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
de slijtage vindt plaats op een heel klein randje dat je in gemonteerde positie niet kunt zien...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.